Nu har de blivit klart !
Nu har jag gjort lite nya badsalter för dem som har intresset av detta ,Ni skall känna den underbara doft som är i mitt hem nu av alla dessa olika dofter i ett.Man kan få byta det mot de man känner att man kan avara och tror att jag kan ha nytta av .De är bara att pm mig om vilken bad/fotsalt som önskas nytt denna gång är att jag har gjort lite speciella cermonisalter dessa är :The Moon,Ying o Yang ,Hexbreaking samt insperation dessa är tänk att man har under rituella bad . Så systrar och bröder ta en titt på denna ljuvliga bild jag sänder med eder och som sagt va synd att ni inte kan känna den underbara doften.
Varmaste Häxkramar Hias

Men vad flitig du är!!!:)
MVH Isnornin

#1 Tack käraste systrami och jag sänder dig lite av dom nya salterna så du kan ha dem hemma för eventuella cermonier framöver .Din salva va så len och skön så tacksam för den ska du veta Puss i pannan och varmaste Häxkramar Hias

#2Tack!! Kramar på dig med:))
MVH Isnornin
Jag skickade badbruset till dej imorse=) så du borde ha det imorgon. Hoppas bara att den fortfarande är hel!
tack så mycket för badsaltet!
kram

#4 bara säga till om du är intresserad av nått av de nya så kan vi nog ordna det /Häxkramar Hias
… hex breaking kanske? 

Åh, vad fina de är. :]

#7 bara att säga till om de finns något intresse #6 det kan vi nog ordna lite utav /BB-Hias

#6+7 jag har gjort ordning nytt salt till eder så de kommer nog efter helgen om allt fungerar som de skall BlessedBe Häxkramar Hias
gullig du är!=)

Lägger upp för de som är nya "putt"

hias vilka underbara badsalt! Och vilka färger du fått till! :)

tack #12 bara att säga till om du är intresserad av något så kan vi ordna det /Bless Häxkramar Hias

oh javisst är jag det :) fast jag vet inte om jag har nåot att byta med…?

De löser sig skall du se men pm mig din adress #14