Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 658 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 3/4

God Morgon alla vänner!

dagen börjar med gråväder och precis på nollan, men fåglarna struntar blankt i det….det är serenader och illvrål i buskarna, så pass att t.o.m. hunden stannade upp på sin kissrunda och tittade förundrat…

May your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BiGavia
0

Kan du tänka dej det är samma väder här uppe, ser med spänning fram mot vaddagen kan ge. Må alla ha en välsignad dag!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hias
0

Ja och vi har grått och trist här med/har lämmnat de små till skolan och ätit en stillsam frukost min lillasyster ringde just och berättade att min systerson på 6år hade jublat igår skuttat och dansat omkring i huset för han hade världens bästa moster/Jag hade sänt han nya Nordman skivan som han så gärna ville ha samt lite av mitt badsalt så nu låg man på topp igen /BlessedBe Häxkramar Hias

Ianna
0

God morgon alla nya kära vänner! Grått här också, men det ska ju iaf vara varmt. Så i dag bara måste jag ut, trots att förkylningen inte vill släppa riktigt.

Coturnix
0

Soldis, fast mer sol än dis. Och förkyld nåt hemskt! Ska man behöva vara det när man har så fiffiga recept, tinkturer och råd…känns ju som ett nederlag…men efteråt är det ändå en seger… hmm…det kanske är mycket pollen i luften…det kanske är det. ;)

Anco
0

god förmiddag,får väl jag sägaGenerad. Hade sovmorgon idag. Just nu är det runt 6-7 gr och sol efter en otroligt dimmig morgon.Glädjeämnen idag, förutom att leka vid datorn?? Pga att jag hade en underbar dag på Lousiana utanför Köpenhamn med massor av konst igår så kan jag knappt röra mig idag pga värk i ryggslut ,axlar, fötter och höfter. MEN en skogspromenad i solen och titta till vad som har kommit upp eller inte ska det bli med vovven om en stund. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Bappho_
0

Ni som har sol - knuffa den lite åt mitt håll också!!

Iram
0

Ännu en ledig dag, verkligen ett glädjeämne. :-)

Sedan fick jag idag reda på att min käre sambo eventuellt ska få göra något nästa helg som han länge har velat. Ännu ett glädjeämne. :-)

Coturnix
0

#6 absolut! Jag går ut nu och "knuffar" upp den! ;) På villkor att den stannar kvar här också…;)

Sofielunsen
0

Jag blåser lite soldis åt dig också Bappho!

Anco
0

#6… snyft…. du tog hela min sol, den är inte kvar här längre…. *ASG*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

lightseeker
0

HÄR finns solen, den värmer min nacke så skönt och jag hälsar också er andra en god förmiddag

BiGavia
0

Corturnix krya på dej, har du varit in och tittat på aprilljuset

FantasyMoon
0

Vi här vaknade till en sol i vardagsrummet! :D När solen lyser in här är det fullkomligen som om solen är i rummet, så lyser det upp.
Inte bara till min mans nöje så vi brukar behöva dra för. Torsdagar är vå lediga dag, denna dagen går åt till vad vi vill. :D

Hias.. överväldigande tusen tack för saltet och magipåsen. :D Barnen tackar glädjefullt för sitt salt.

isnornin
0

Njjuter av min lunch! Var på Mora på morgonen, kom hem hungrig som ….. På ingång på min gård hörde jag fasanen aldeles i krokarna, mys:)

MVH Isnornin

Hias
0

#13 nu har jag lagt in lite nya salter som jag just har fått klara,Krama om de små och hoppas de får en glädjes stund nu i badet och mamma får lite ro Bless Häxkramar från mig.

isnornin
0

Jag har bestämt mig för att färga om håret;) Det ska bli spännande att se hur det lyckas:))

MVH Isnornin

Hias
0

#16 systrami de blir nog fint ska du se Kram….

isnornin
0

#17 jag hoppas det;))

MVH Isnornin

Hias
0

Klart de kommer bli bra de är jag övertygad om / Skall pyssla ihop lite nytt badsalt åt dig i kväller av de nya de doftar fortfarande  saligt här hemma och eftersom jag dessutom kokade min häxkok här i eftermiddags så är de som doften av en dag till skog me alla ljuvliga dofter av träd och gräs mm och har just nu musik me Roger Pontare i öronen ..Ja jag vet att jag är en tossa hela jag hehehe

isnornin
0

haha:)))

MVH Isnornin

Alvljus
0

Idag är jag glad över brevet från Hias, med ljuvligt badsalt i!! :)

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#21 Alvljus jag har nya salter klara nu finns bild på dem jag kan lägga in  om du vill /BB Kram Hias

BiGavia
0

häxbreaking vad har du i det?

Hias
0

#23 De är hemliga ting idet men allt är naturprotukter så inget som är skadligt eller allergi framkallande

BiGavia
0

ok, men vad menar du att det ska ha för effekt då?

Hias
0

#25 de ger det du tilltalar den att du skulle behöva de är öppet för allt som rör en häxas område,om du gnuggar de mot din kropp eller ha de i fot bad så öppnar du dina porer och de kan kliva in i dag och om du då har en reningscermoni så tar de tex veck alla negativa energier ….

BiGavia
0

Ok, detl ät gott

Hias
0

Bara att säga till om du ärintresserad#27