"motbryggd"
Hade inget bra namn på detta forum. Men finns det någon som kan en Brygd eller nått annat till männskor som tror att dom har blivit träffad av en annans besvärjelse eller så. Ja menar en som gör att besvärjelsen eller det där går bort från dem.
Ett jätte dåligt exempel.
"En som har blivit sjuk efter någon kasstat en besvärjelse eller nått sånnt men man vill vända på det så att dom blir friska"
Förlåt om detta låter helt patetiskt. men någon som förstår mej?
jag har något i min bok hemma…. får kolla när jag kommer hem=) påminn mej! =)

Nu vet jag inget om din vän och hans situation så jag vågar inte ge dig något svar i det fallet, men det finns något som kallas "unblocking spells" som hjälper till att ta bort "energier" som hindrar flödet på ett eller annat sätt.
Om man känner att livet stagnerat, man har ständig otur, inget går som man vill, man känner att man inte har tillräckligt med energi, är alltid sjuk osv osv
Läs The secret(hemligheten)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Vad är "unblocking spells"?
Jag känner mig precis så!

Vad är "unblocking spells"?
Jag känner mig precis så!

"Unblocking Spells" tar bort hinder i ens väg, kan också kallas "road opener". Öppnar för flödet i livet igen. Lägger in några exempel senare ikväll, nu ska jag hämta barn i skolan och städa hus till farmor.

#3 den boken är SÅÅ underbar^^
samt som jag läste i en annan tråd att om man känner sig träffad av något så kan man som bäst ignorera det.
Men är de någon sjukdom det gäller så kan det vara lite svårare än så, är inte så insatt i sånt.

#1 - Tack ^^ Skall försöka påminna dej.
#2- Men de e precis så ja menar, att hon har både otur och sånnt brukar ochså vara mycket sjuk.
#3- de ska ja, kan man hitta boken i en bokhandel nära intill? eller via netet?
Tack alla för svar och komentarer. (:
Det räcker att ha en stark Intention att "göra sig av med skiten" - stampa hårt i backen och skrika "Nu fåre va nog!!" - tex. Sånt kan lösa det mesta, och sen handlar det om att inte bry sig.
I de flesta fall är man inte alls "förbannad" av ngn slags spell, utan det är villfarelser, övertro och nojja som gör att man känner som man gör. Man måste vara observant på sånt.
Mvh, T

Du är så klok Trumman 

#8 jag såg boken på en reklam och sprang ner fort som ögat och köpte den på bokia här i kristinehamn där jag bor. Den går att köpa i princip överallt, finns även på internet på de flesta sidor.

jag har just idag tillverkat en sån bryggd men dock me ett hemligt recept som jag själv har ärvt av en annan klok häxa som jag haft hos mig men jabyter gärna en flaska du kan se kokeriet under Nu är Hias på g igen där finns en bild oxå /Hias