Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1780 ggr
SEVikinq
0

God morgon 3.dje april

Önskar de som vill bli önskade en god morgon en riktigt god morgon

Ha en underbar dag

SEV Oskyldig

BiGavia
0

Godmorgon själv och även ni andra. BB

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

svartmask
0

En god morgon indeed, väcktes idag av allas våran solfaders strålar som kika in genom fönstret. Dagen började bra helt enkelt.

Men nu bär det iväg till skolan. Hoppas alla får en bra dag idag^^

Blessed be

Blodeuwedd
0

Jag vill bli önskad en god morgon så jag tar gärna emot. :-)

Önskar er alla en lika dan tillbaka. Ingen sol här ännu men vad gör det jag har bofinken här.

Ianna
0

God morgon på dig också!

Iram
0

Jag vill gärna bli önskad en god morgon!!! Och jag önskar dig givetvis detsamma!

Skrattande

Anco
0

Det är aldrig fel att bli önskad det så,,, väluppfostrad som jag är så återgäldar jag naturligtvid din önskan SEV.

Till dig och alla andra en God Morgon och tillönskan om en riktigt bra dag.

BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Sofielunsen
0

-God morgon sade Bilbo, och han menade det. Solen sken, och gräset var mycket grönt. Men Gandalf tittade på honom under sina långa buskiga ögonbryn som sköt ännu längre ut än brättet på hans skuggande hatt.

- Vad menar du? sade han. Önskar du mig en god morgon, eller menar du att det är en god morgon antingen jag vill det eller inte, eller vill du säga att du känner dig god denna morgon, eller att det är en sådan morgon då man bör vara god?

- Alltihop, sade Bilbo. Och till på köpet en mycket fin morgon för en pipa tobak i det fria. Om du har en pipa på dig, slå dig ner och få ett stopp av mig! Det är ingen bråska, vi har hela dagen på oss.  Så satte sig Bilbo ner, lade benen i kors och blåste ut en vacker grå rökring som seglade upp i luften, utan att gå sönder, och blåste bort över kullen.

The essens of the day :)

BiGavia
0

#7 underbart, du förde mej in i deras förtollade värld på ett ögonblick.

[trumman]
0

Jag är ju en hobbit. Så är det bara, det säger alla :)

Tjock. Glad och munter, och alltid barfota. Ute som inne.

Dessutom röker jag gärna pipa i skog och mark!

Så vad var mer passande än att jag fick en replika av Bilbos pipa från filmen då jag fyllde 30.

Se så fin den är.

Bilden “http://<a href=www.freddunn.co.uk/bilbo-g.gif” kan inte visas, då den innehåller fel." />

BiGavia
0

Hmmm, den är jättefin, men ser oanvänd ut??;)

Sofielunsen
0

#9 Hobbit här också :) God mat, fina hus, stora håriga fötter. Vad finns det att inte gilla? Nu är mina fötter inte så håriga men nog är de stora ;)

Coturnix
0

Jaa vilken vacker pipa! Och vad härligt att få återuppliva orden om godmorgon, det satte sig och finns där för alltid sedan vi läste för barnen när de var små. Och tack för önskan om en godmorgon! Den var verkligen härlig denna morgon! Jag hittade en daggdroppe i ett daggkåpeblad! ;) Fortsatt innehållsrik dag! ;)

isnornin
0

God dag!!:)

Fin pipa!;)

MVH Isnornin

SEVikinq
0

Haha, Bilbo var en smart en då.

Men då är jag nog en Gandalf, för jag vill gärna ha klarhet i VILKET utav det tvetydiga svaret folk menar. Jag har inte gått så långt som att ifrågasätta god morgon ännu, men åt det hållet är jag.

Ha en bra kväll åxå

SEV Cool