Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 787 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 2/4

God morgon alla vänner!

dagen har nyss börjat med hundgång, och sonväckning….kaffet puttrar i bryggaren, snart klart, det ska bli så gott med en kopp….grått i dag men fem sex plus ute, låg och lyssnade till en serenad av vårfåglar innan jag steg opp, en var extra vacker och mycket melodiös, ska se vad det var för om jag kan, för sången har jag aldrig hört förr!

May your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

Godmorgon bröder och systrar/här vaknade jag i ottans tid kunde dock inte sova fast jag önskade det gick ut på min balkong me en varm kopp te och hör fåglarna kvittra .Vid 05:30 va de dags att få upp min 18åriga son och de är en segare än värsta mormorskola*L* nu har jag just fått i tvillingtöserna på8år sin frukost och se till att de får kläder på sig,skolan som gäller.Skall se om jag har nått passande tyg till min magiska påsar som jag har på gång nu samt behöver söka lite mer av de som dom skall ha i sig,men jösses va jag sitter här och bubblar .Blir säkert så att man kommer in fler gånger idag men jag känner mig pigg o glad för en ny dag /BlessedBe Kram Hias

isnornin
0

God morgon mina vänner!

Jag njuter av min frukost, valnöts/pumpa bröd och korpsvart kaffe!

Än så länge inget regn!!!

Blessuð

MVH Isnornin

Cristine
0

Jasså era fåglar håller serenad  och kvittrar. Här skriker dom så man inte kan urskilja en enda liten trudilutt. Dotter kommer ned i tjocktröja och får gå upp och byta till nåt lättare. Det är inte så lätt att förstå att våren är här för fullt, äntligen! Önskar er en bra dag. Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sofielunsen
0

Här är det dimma. Men det är ganska mysigt det också. Ska nog ta mig en kopp té och sätta mig med "Wicca" av Scott Cunningham som jag köpte igår. Måste säga att den är väldigt mysig att läsa.  Sen är det möten som gäller. säger inte riktigt än vad det gäller men om det blir av som jag tänkt så får ni veta inom sin tid *ler lurigt*

fairytindra
0

jag sitter här och dricker morgonkaffet ..En stor tallrik gröt finns redan i magen. Idag är det dagen D för mina kompisar. De ska få sitt första barn och jag går och väntar med spänning på att telefonen ska ringa. Dock vet jag ju av erfarenhet att det kan bli vilken dag som helst och inte just i dag, men kan ändå inte låta bli att tänka lite extra på dem just idag

För övrigt så ska jag jobba…börjar kl 14. Vädret är lite mulet och regnigt men jag hoppas det lättar lite för jag hade tänkt att gå stavgång till jobbet.

Imorgon bär det av till ullared med jobbarkompisarna . Vi har hyrt stuga och ska övernatta hela gänget. Jag kan tänka mig att de kommer att utsätta mig för någon form av möhippa fast jag har sagt till dem att jag vill ha en enda ihop med kompisarna men jag tror inte de bryr sig om det…ja ja det får bli som det vill kram tindra

FantasyMoon
0

Hmm.. Morgonen myser med mig. Lät klockan snooza i en halvtimme i väntan å att minst ett barn skulle reagera. Ikke.. det är så svårt att gå upp innan barnen är uppe, något man liksom inte baar gör. :D
Men timmen är annorlunda och jag lät den sköna tiden bli en bra start på dagen.. fick i lugn och ro ordna frukost, ingen åt.
Kunde ta fram kläderna och klä på dem en i taget i lugn och ro.
Det är först när ytterkläderna skall på som krånglet sätter fart men vi var ute i tid och pojken fick gå på egan ben.. en liten katt gjordeoss sällskap på promenaden. 

nu sitter jag och inväntar dagens första kaffe, känner efter på en allergisk reaktion jag har fått. helsnurrigt då jag bara är allergisk mot en viss typ av mögel. Sedan skall tvätten sorteras..  :P

BiGavia
0

Solen skiner , sökt efter ett oljeelement hela morgonen det står inte att hitta. En av mina söner fyller 25 idag. Ringt och grattat honom. En underbar aktiv dag känns det att bli. ännu bättre om jag hittar de där elementet. BB

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Astrina
0

Jag har min lediga dag och har sovit för första gången på evigheter. Jag slappar omkring och bara njuter. I sinom tid ska jag ut på en promenad längs ett stråk vid Vänerkanten och njuta av ett gigantiskt hav av blåsippor. Även få igång dagen, fast i liten skala. Jag är såå värd den här dagen!

Eiyra
0

Idag har jag beställt nya delar till datorn :)

isnornin
0

Å så glad jag blev när jag öppnade brevlådan, doften skvallrade om att det var salt ifrån Hias:))

Och örhängena från alvljus, min favorit färg!! Jätte vackra!!! De hänger nu i mina öron:)

Pussar och kramar till er! Tack för bytet!!:)

MVH Isnornin

Hias
0

Du är värd det sytrami Isnornin och visst är de så lite som kan göra så mycket ,och varför inte kunna byta med varandra vi är ju alla här inne duktiga inom olika områden och detta tycker jag är absolut ett underbart sätt att kunna få tag i olika ting på ett bra sätt utan att de behöver kosta mer än va vi gör iallafall men ack så mycket kärlek de ger och skapar så de är mig en stor glädje att få byta gåvor med varandra.Puss på pannan och en enorm varm Häxkram till dig och alla andra här inne och du lovar att ge dig resultat av din underbara salva Bless you/Hias

Och nu skinner solen enormt här

Alvljus
0

#10 Roligt att du tyckte om dem, de är gjorda med kärlek. :) Och jag fick salvan idag, tack!!!