Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 987 ggr
Mist
0

Vad ska jag göra ?

Hejsan alla !

Har en undran , det är så att en person som  " stått mig nära "
kasstar skit på mig nu , och denna har även skrivit glåpord och andra saker på nätet om mig . Jag konfronterade denna , men denna tycks inte visa någon form av skam i krippen .

Förra veckan så kände jag av , att något var i görningen , och nu har jag även känt av att någon rotar på den vägg jag skapat runt mig och mitt hem . Det är inga snälla saker som denna försöker få in i mitt liv utan elaka saker .

Jag är inte en person som vill kassta svart trolldom eller förbannelser på folk / denna person , utan om man kunde binda denna vid sina egna handlingar .

Är det någon som kan hjälpa mig en bit på vägen tro ?

Övrig så vill jag tacka för en bra sida .
Och trevligt folk fast jag ej vart här inne på så länge , Datorn har vart dålig .

Kram på er alla // Mist

[trumman]
0

Polisanmäl.

Det är det enda rätta, håll inte på och flumma med en massa "trollerier" då det gäller sånt här utan polisanmäl direkt och få rätsida på problemet.

isnornin
0

Fy 17 vad obehagligt!

MVH Isnornin

Mist
0

Ja , jag har funderat på det några gng .
Och jag känner ju denna personen i fråga , vi har vart jätte bra vänner , men när inte denna kunde va den domenanta i våran kompis relation så , ändrade denna hela sin stil och började kassta glåpord .

Och nu då , så har denna börjat använda sig av magiska handlingar för att få mig ner i botten….
Hur ska jag tala om det för polisen då ?

Tack för snabba svar :)

Mist
0

Ok , då ska jag polisanmäla det :)
Hmm , tror faktiskt jag behövde en lite knuff i rätt riktning
Men jag tycker fortfarande att denna äre mycket opolitlig och jag tycker inte om att denna gör saker mot mig inom trolldom …

[trumman]
0

#4 Skit i vad du tror h*n kan göra med "trolldom" - svart magi funkar bara på dom som bryr sig, och ska jag vara ärlig tror jag inte denne "ngn" ens KAN kasta svart magi på dig - allt för oftast är det offret SJÄLV som hetsar upp sig, läser in saker i andra saker etc etc då den tror sig vara utsatt för trolldom.

Man är alltså sin egen förbannelse. Det är som samerna säger om det här med ganning (svart magi) - de säger att den starkaste skölden är att inte bry sig helt enkelt.

Inte låta skiten slå rot. Så enkelt är det.

Jag kallar denna visdom: fukkit-principen :)

Mist
0

Hehe , tack för dessa visdomsord :)
Jag ska ignorera denna  * lovar * och om denna fortsätter så
polisanmäler jag denna .

Ja samerna är ett intressant folkslag :)
kan du mycket om dessa ?

[trumman]
0

Låt det INTE fortsätta är mitt råd, för du HAR redan låtit det fortsätta utan att ta tag i det.

Dags att AGERA och inte bara REagera kanske?

Mvh, T

Hias
0

Jag personligen tycker du skall göra en polisanmälan jag gjorde det åt min son då hans förra flickvän va viddrig mot han på nätet la ut osanna saker och fula grejer om han för att han gjorde slut.De är nämligen en personlighets kräkning av högsta grad/Bless

FantasyMoon
0

Dem har skrivit vad jag skulle.. Reagera tjejen. Ta tag i det, det gör inte ondare än vad det gör att tänka på det.

Mist
0

Ja , denna har ju som sagt smutskasstat mig i massor och hon ljuger om mig i massor .

Tack för alla svar , det hjälper att klarna till i skallen på en ;)

[dcpower]
0

jag har kastat svart magi på en person å dä lyckades till min glädje *ler*.Fast för dig e det nog bäst att polisanmäla dä

isnornin
0

Det du "kastar" på andra får du 1000 gånger värre tillbaka! Så undvik det.

MVH Isnornin

Veyla
0

Ja polisanmälan är nog rätt sak att göra men det blir jobbigt för dig och inte alltid så bra som man har förväntat sig. Om jag var du skulle jag inte lägga allt för stor vikt vid vad folk här säger om "svart/mörk" magi då det inte är något sånt forum. Han kan mycket väl slänga svart magi mot dig. Det kommer att innebära att även om du tror på det eller inte så kommer den att träffa dig.

Jag vill inte göra dig rädd eller något nu men jag vill heller inte att allt kommer som en överaskning. En förbanelse mot dig kommer aldrig att verka genom dig. Dvs att du kommer drabbas genom andra. Svart magi är fruktansvärt omoraliskt men väldigt användbart.

Magi är inget övernaturligt som många tror. Magi är så naturligt som det kan bli och den finns runt om oss alla. Inget jättekonstigt kommer att hända. (om din fd vän inte är en jätteskiklig magiker.

Det finns också vissa sätt att skydda sig från den. tyvär kan jag inte komma med något bättre tips än att läsa på själv. Sen är symboler och smycken väldigt bra att använda.

Det vicktigaste är att du tror på dig själv och inte försöker hämnas. Att ni blir vänner igen är det bästa men iom att ni inte värkar kunna komma överäns så är det bäst att du glömmer honom och ignorerar det han gör.

Bygg inte livet på hat!

//magiker lärlingen

Mist
0

Jag har inte tänkt kassta något på nån , jag tycker bara att det är rent fördjävligt att en person som stått en nära kan  vara så låg att
snacka dynga och annat skräp på nätet om en .
Och denna kallar en för sin vän (??)

Jag är säker på att denna utför /  kasstar saker på mig och andra runt omkrng som denna tycker illa av … Har vart med denna förr när denna gjort sådana saker .

Jag vill bara bli lämnad i fred som sagt .

// Mist

isnornin
0

jag menade mäst vad #11 sa… när hon skrev att hon kastat svart magi på en person…

MVH Isnornin

Mist
0

hehe , ok :)
Jag vill inte skada någon , men hade det funnits en bra bindnings ritual eller liknande så att personen i fråga inte kunde skcka i väg något hade jag ju blivit glad om inte annat …

Men , just nu är min hjärna tom på allt tycks det som , men jag är glad att kunna prata med er om det ialf :)
Jag har fått massa goda råd , eller ialf alla säger oftast lika dant …

Bappho_
0

Bind något som representerar personen och stoppa i frysen :-)

Mist
0

Hmm frysen ?
Förklara :)

isnornin
0

Ja det lät spännande!

MVH Isnornin

Bappho_
0

Det är väl en modern tvist på en traditionell vanlig bindning. Att använda frysen för att "frysa" personen.

Mist
0

Ok , hmm rätt bra ide faktiskt ju :)

Tackar så mycket för den ideèn :)
För det känns faktiskt olustit det denna gör som sagt .
Men ändå vill jag inte göra någon form av elaka ting .

Vill slippa denna , men denna fortsätter trots att jag ignrerar denna
Rätt jobbigt faktiskt .

Bappho_
0

Förstår att det kan kännas jobbigt just nu, men ignorerar du personen så kommer han/hon tröttna så småningom och lämna dig ifred. Life goes on :-)

Mist
0

Jo , det förstår jag …men väntan är olidlig som sagt…
Uscha !!

Veyla
0

Men du behöver inte vänta! Skit bara i henne. Det finns något som kallas för "Lägre magi" (inom satanismen iaf). Den går helt enkelt ut på att lära sig hur människor funkar och använda ord istället för trollspöt.

Jag använder mig av den sortens ordmagi dagligen. Men om du nu vet hur hon funkar så utnytja det i ditt vill bara glömma. Vad får henne att tröttna? Hur tröttna hon senast eller holler hon fortfarande på med att straffa sina fd?

Hur pass skiklig är hon på magi föresten? Om hon inte hålt på ett tag behöver du somsagt inte vara speciellt rädd. Det tar tid att lära sig avanserad magi. Men lägre magi går skapligt snabbt (även fast du självklart inte kan lära dig för mycket där heller)

Så mitt tips till dig är, iom att du inte vill använda förbanelser, att studera människors natur i framtiden och lär dig hur folk funkar. Du kan använda det.

svartmask
0

Det där lät intressant Veyla, de där med "lägre magi".
Skulle du kunna förklara den lite mer utförligt är du snäll, blev nyfiken.^^

Bless

Sommartorpet
0

#0 Tyvärr har det blivit allt vanligare att folk inte är de som de utgetts sig för att vara. I.o.m. internet och sidor likt dessa tror folk att de kan kläcka ur sig vad som helst. Det gör mig så ledsen att läsa om detta. Har idag läst inte mindre än 10 olika inlägg på olika sidor där folk är ledsna för hur de blir behandlade. Sorgligt hur människosläktet har utvecklats (eller kanske tvärsom egentligen)Gråter

Mist
0

Sommartorpet !
Ja det är fruktansvärt att folk kan hålla på som dom gör .
Vi var vänner dessutom och det tycker jag faktiskt allt gör saken värre . Hur kan en person säga sig vara ens vän och sen bli en elak mara. * rent ut sagt *

Men jag vet hur hon är som person så det Veyla sa låter faktiskt gör rimmlig som sagt .

Jag vet att hon är en van mörkmagi kasstare för jag har som sagt sätt själv vad hon pysslat med . Hon säger att hon ska gå medialkurs iom kunna bräcka mig…jag söker och söker efter att bli bättre , men att hon tyckte att ag va så bra ….kanske jag ska ta som en komplimang ?? * ler * 

/ Mist

Biorka
0

Hej Mist
Jag tycker att du ska ignorera personen helt, h*n är bara ute efter uppmärksamhet, och kan tydligen inte få det på något annat sätt en att vara vridrig. Många har problem med att kunna rikta sin egen energi dit den hör hemma och lägger oftast över negativa saker på andra då blir dom själva helt okyldiga till allt dåligt som händer i livet utan det är så klart andra människor det är fel på.. Låt h*n inte spegla över sina brister på dig. Det är du för bra för.
Din vän MajaSkrattande

Stå på dig

Mist
0

Tack älskade vän !!
Du kommer  alltid med så varma och vänliga svar  när dom behövs som bäst :)

Tja , jag försöker ideligen ignorera denna , men  denna fortsätter trots allt sprida glåpord..

Kramar & tanakr !

Hias
0

#29 jag tycker du skall lyssna till ditt inre och blåsa de onda över din axel och är det så att detta inte får ett slut så finns de dock bara en utväg (Polisanmälan) du har goa vänner här inne och ta våra råd och lyssna på dig själv och ditt hjärta så kommer du finna den rätta stigen att gå på Bless you Kram Hias

Mist
0

Tack för dom fina råd ni ger mig…
Värmer varmt i hjärtat :)

Kramar & tankar // Mist