Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 781 ggr
BranDuir
0

Admins nya regler...

Satt precis och läste iFokus nya regler, och tycker det är väldigt tråkigt att de nu både ska införa åldersgräns på 18 och börja ta betalt…nog för att jag trivs här inne men inte vill jag betala 49:-/månad för medlemskapet….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Vekka
0

Va? jag får nog också läsa nya reglerna.

isnornin
0

Det får jag nog hålla med om…

MVH Isnornin

Hias
0

Nä men är detta inte bara ett aprilskämt tro????

isnornin
0

hahaha;)

MVH Isnornin

Astrina
0

April, april!!!! Väl??

Vekka
0

hoppas det är ett aprilskämt!

Simuala
0

Hoppas det…

Veyla
0

mhm… Anars kan jag ju hälsa hem:( Jag är bara 16.

Men det är nog bara Aprillis. Det finns väl ingen som betalar för att va på ett forum när det finns så många gratis?

Hadina
0

Men måste väl vara ett Aprilskämt?..Förvånad

Coturnix
0

Men det är ju förståeligt med åldergräns med tanke på att det kommer att gå att bedriva affärer med kottar som sen går att växla in i euro. 149:- / månad var det ju!!!! Men det tjänar man snabbt in om man sköter sina kottar rätt!!!! Det kommer att bli så roligt och fint med den nya världen som vi kan vandra omkring i. Ju smartare man är ju längre in i skogen får man tillträde!

BranDuir
0

aj fan …läste jag fel…jaja…det ordnar sig nog…vi får väl protestera …men jag föreslår att vi gör det imorgon…

svartmask
0

hehe… mina kottar är iallafall där dom ska^^

Vekka
0

Attans! Skrattande

FantasyMoon
0

Ja vi gör nog klokt i att protestera imorgon. Vore dumt att gå på ett april skämt även i år.. :D Fast om man protsetserar imorgon så ha rman ju ändå gåt på det, bara fördröjer reaktionen.

Men nej.. jag betalar inte för mitt forums medlemskap, har aldrig gjort och kommer inte att börja. 149kr är ett paket blöjor och ett paket välling, jag kommer 
alltid att prioritera det före ett forum.

BranDuir
0

APRIL APRIL

svartmask
0

hehe din filur där ;)

Vekka
0

Ja, jag blev allt lite lurad! naiv som man är. Den var bra BranDuir!

Iram
0

Haha, jag är säker på att det är ett aprilskämt. Inte nog med att de borde informera sajtvärdarna om en sådan sak (Tycker jag iallafall), men att dessutom sätta en sån hög åldersgräns vore ju självmord för iFokus. Vissa av sajterna besöks nästan bara av yngre tonåringar.

Så: April april! Skrattande……eller?….

Iram
0

Ah, jäkla BranDuir!!

Räcka ut tungan

BranDuir
0

kunde ju inte låte bli…*S*

FantasyMoon
0

Ah den var smidig BranDuir! :D Jag undrade vem det var som skulle fälla fällan i år. Inte illa alls.. :D Att lura med öppenheten, underbart!

Hadina
0

Hmmm. och som har letat efter admin någonstans på sidanFörvånad

DIN BUSE!!!!!! Flört

Veyla
0

Hahaha! Den va faktist riktigt braSkrattande

varulven
0

Haha jag hade genomskådat dig efter andra raden =P

Ljusalv
0

Mycket fyndigt BranDuir!

isnornin
0

Bra skämt BranDuir… du lurade mig en liten liten stund:)) Det var skoj:)

MVH Isnornin