Dagens Glädjeämnen 1/4
God Morgon alla vänner, dimman dansar utan för mina fönster denna stora luraredag, var på er vakt mot dessa små aprilskämt som sannolikt komer att hagla idag!
May your day be Blessed!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

God morgon mina vänner!
Vädret är inte att prata om……
Jag mår bättre i dag peppar peppar 7 9 13.
Blessuð
MVH Isnornin

Idag kan bara bli en toppendag. Solen värmer redan med en massa förhoppningar. :-)

God morron systrar och bröder!
Här är det grådaskigt väder idag.. inte så inspirerande.. men det är ju bara morron än..
_
Brightest of Blessings
_

god morgon.
Jag håller yngligarna hemma idag. han sörjer sitt fiskespö så..
Kaffet är gott och den försvunna farbrodern har återvänt till sin brottsplats. Jojo blev mkt upprörd över att se att hans farbror hade rymt! Vad dagen bär i sitt sköte återstår att se.
Roligt att du mår bättre Isnornin. :)

Klarblå himmel, strålande sol och ljumma vindar. :)
Sitter och njuter av en kopp kamomillte med balkongdörren öppen, lyssnar till stillheten och friden. Åh gudar vad skönt att få vara hemma från jobbet även om det är p g a värk. Men sååå ljuvligt att slippa gå dit..! Jag mår redan bättre, bara av att inte behöva vara där. :)

Tack FantasyMoon:)
MVH Isnornin

Godmorgon systrar och bröder /här är de grått och trist men dagen har ju bara börjat ,fick iväg en del badsalter som jag lovat i nattens sken och har vaknat rätt ok efter gårdagens bravader.Har lämmnat de små till skolan och skall väl ut under dagen och se va jag kan upptäcka av denna dag känner att jag bara måste till skog och se hur de är vi min magiska plats efter snön som kom.va skönt att höra att du känner dig bättre Isnornin systrami ett steg åt rätt håll ,Kramar om eder alla me mina varma Häxkramar och säkert så lär man skriva lite till här under dagenBlessedBe

Tack Hias, nu ska jag skutta till posten med salvan till dig;) Den borde vara hos dig imorgon;)) BB
MVH Isnornin

jag har sänt fyra olika nya badsalter till dig systrami så de når dig imorgon eller övermorgon senast Bless you systrami Kram

Tack Hias:) Kram på dig!
MVH Isnornin

Solen är här!! Tussilagon blommar!!:))
MVH Isnornin

Här är det strålande väder! o varmt! Trött idag men ack så lycklig. Efter 1dygns vakning Så föddes här 6 st välskapta, söta o bara helt underbara "kines valpar" och allt har gått väl! Det var ju också en dag att välja att födas på - 1April #S#.
Sänder soliga kramar till er alla o hoppas ni får en underbar dag!
ps. hoppas ni inte får för många aprilskämt "kastade" på er!
Imorse lämnade jag äntligen in grammatiktentan. Hur det än går är det såå skönt att slippa sitta med den dag som natt. Det är min dags bästa glädjeämne + att jag snart ska ta mig min första promenad på många dagar. Luft - aahh!! :)))

vittmosse-familj ska de ju såklart stå =P

observera att dom små stenarna på bilden är stenar jag satt dit på den stora stenen^^

Vilken vacker bild på mossan svartmask! :D
Denna dag har förblivit en smula harmonisk. Inget överdivet har hänt i form av gräl. jag tror mina behövde vara hemma idag, iaf den stora. Dagen spenderades merparten ute, mot eftermiddagen dök
solen fram. Så skönt att kunna få komma ut igen..

#18 Ja, ibland behöver man ta lite paus i vardagen o vara bara hemma en dag brukar kännas bra.

Mmmm… en bra dag. :-) Årets absolut första riktiga vårdag här i Mora (eller vad tycker Isnornin?). Jag tycker vi har haft mest slask och regn och mulet hela mars. Men idag….Solen skiner, värmen är här, fåglarna kvittrar som galningar! Har iof jobbat första delen av dagen men den andra halvan har jag spenderat utomhus. Vill ju inte missa Moder Jords uppvaknande.
kram Iram