Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 681 ggr
BranDuir
0

Härlig upplevelse i gårkväll!

Satt och webbade med en god vän igårkväll, kände närvaro i rummet här, och får helt plötsligt, via webcamen syn på en massa flimrande små ljuspunkter bakom mig, i skiftande färger från grönt till lila, detta pågår i ca en timme, min vän såg det i sin cam och min son kom ner och bevittnade det även han….

en helt fantastiskt god känsla lägrade sig ….

Härligt som tusan

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

isnornin
0

är det april skämt?;)

MVH Isnornin

BranDuir
0

Nej det är inte ett aprilskämt!   EleriTwinkle skrev om det igår på Övernaturligt oxå!

isnornin
0

jasså, häftigt:)

MVH Isnornin

FantasyMoon
0

Vilken fin upplevelse. :D Alltid härligt med personligt fyverkeri. :P

Hias
0

va mysigt någon som ville dig gott må tro och säkert de lär återkomma /Kram Hias

BranDuir
0

Ja det hoppas jag…det fortgick ju hela natten …och idag känner jag mig blid och ödmjuk till sinnes…*S*

svartmask
0

åh va mysigt det lät^^.

Har hänt mig också när jag hade på camen med en tjejkompis, dock så var detta för ett par år sedan då jag inte var lika insatt i häxigheten som jag är nu. Och då kände jag en närvaro bakom mig, så jag tittade bakom mig, men inget där. Sen så såg både jag och min kompis hur en vit skepnad svepte förbi ett antal gånger. Känner ofta närvaro av något, men oftast är dom vänligt sinnade. Som tex en dam som satt bakom mig vid datorn en gång, hon gjorde mej så glad så jag nästan började skratta för mig själv^^. Underbart.