Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1725 ggr
Veyla
0

Hej alla!!!

Tja! Jag har hört talas om att den här sidan skulle va trevlig o att ni var välkomnande här så jag tängte testa lite o se om jag kan sprida rycktet vidare till mina vänner o så.

Vi börjar med att säga att jag är en satanistisk magiker. Jag utövar all slags magi men mest läser jag just nu. Jag gillar att vara säker på vad jag gör så att jag inte gör något jag får ångra.

Min religion är som ni förstår satanismen. Jag följer till stor del LaVeys ideologi. Jag hoppas och vet att detta inte är något problem för er.

Jag ser fram imot en trevlig period här på HIGlad

isnornin
0

Hej hej.

MVH Isnornin

Vekka
0

Hejsan, hejsan!

Anco
0

hej hej!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Sofielunsen
0

Så vitt jag vet är alla välkomna här :) Så hej på dig du!

Veyla
0

Tack så mycket allihopaSkrattande

[dcpower]
0

jag e en lycklig djävulsdyrkare nsom dyrkar djävulen å punkmusik;)

Veyla
0

Nice:P

BiGavia
0

Hej , och välkommen.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

[stblues35]
0

Hej hej!

littlemartha
0

Tjena!;)

Tistel-
0

Hej =)

FantasyMoon
0

Hej och välkomen. Jag tror att ditt inslag här kan komma att bli mycket nyttigt. :D

trampolin
0

Hej, spännande med en till ny person :)

varulven
0

hej på dej

BranDuir
0

Väl mött! och Väl Kommen!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

fairytindra
0

perfekt..då kanske du kan dela med dig av din kunskap om djävulsdyrkan och belysa det så det så att jag och kanske fler som inte är så insatta i det får en bra bild av djävulsdyrkan . Välkommen hit kram tindra

[trumman]
0

#16 Det var dcpower (suck) som sa hon var djävulsdyrkare, den nya är "satanistisk magiker" …..

Själv är jag tibetansk tempelälg.

Ijin
0

#17 Tibetansk? Fan, visste inte att du var därifrån… Och vad exakt är en tempelälg?

Själv är jag stolt Högmodig och Galen. Står alltid för det jag säger och gillar att hoppa på saker jag inte kan hantera.

Veyla
0

Då Ijin kommer du gilla mig:P

Belladona
0

Hej hej :)