Dagens Glädjeämnen 28/3
God Morgon alla goa vänner!
Ännu en morgon med strålande solsken…ute på gavel var det 19 grader i solen när jag var ute och pinka hunden nyss….myys….en stor del av det vita äckliga är nu smält så vi kan ju hoppas på en snöfri helg …..
Väntar fortfarande på besked om den gröne……trolla lite på det vänner är ni snälla *S*
May Your day be Blessed!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Jag är glad för att jag äntligen ska få gå till en sjukgymnast. :)

God morgon Branduir o er alla!
mulet väder idag efter flera dagar strålande solsken, men glad ändå! har ju fått löningen, och det är ett stort glädjeämne här! hundarna o katterna är också lyckliga för varje månad så får man lite extra gott!
Blessed
Glad över solen! Glad att värken gav med sig inatt så jag fick sova hyfsat ändå. Glad att jag e jag. Glad över livet. Glad att jag kan vara glad! Glad att jag håller tummarna för din gröne, BranDuir. Glad över livet.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

God fm mina vänner!!
Här kämpar solen för att få visa sig!!!
Ringblomsoljan puttrar!;) Det ska bli så kul att göra iordning salva!
Jag håller tummarna BranDuir:)
MVH Isnornin

Godmorgon alla kära systrar och bröder /jag vaknade oxå till solen och kände mig fröjdsam skall dock snart iväg här idag igen ibland så är de mer att göra än andra dagar och nu kommer strax en häxsystra hit och vi skall dricka lite te,Ja jag hoppas du får ett svar snart Branduir Kram till er alla /Hias

En tenta är avklarad. G eller inte det får vi se ;)
Det ska firas! Med lite sång! :) Definitivt dagens glädjeämne, vilka goooa gubbar :)

Grattis! hahaha…den låten har jag spelat hela morgonen!!!

#7 visst blir man glad av den? :)

tack sofie..en perfekt låt som piggar upp och ger löfte om att sommaren kommer igen…kram tindra

#8 jajamensan…glömmer alldrig en sommardag på avenyn i GBG….plötsligt börjar radion spela den na låt och jag skruvar upp full volym….tänkte inte på att fönstrena o takluckan var öppna…många glada miner blev det…*S*

#11 Vad roligt, grattis! :)

Grattis Broder 

En jagge!!! Oj oj oj!

grattis till bilinköpet kram tindra

Grattis till bilen BranDuir! Vilken årsmodell?

#11.. har funderat så vad det var du gick och väntade på!
Men DEN var väl värd att väntas på!!

Jag har lyckats städa lite idag.. och det är jag glad för!

Grattis BranDuir!!
MVH Isnornin

Tackar…..full av mys…en XJ40 Sovereign från 1992….*S**S**S**S*
Kan bara säga : GRATTIS…. förstår att du myser nu!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Norrsken igår kväll och solen som gnistrar i snön idag, underbart.
Grattis till bilen, må den bli till stor lycka för dej BranDuir
Vandra i Ljus å Skönhet

#22.. Måste ha varit en gudomlig syn..
Har aldrig sett norrsken… men en liten bild av det fick jag ..

Norrsken ÄR underbart vackert!!!!
MVH Isnornin

Håller med föregående talare. Norrsken är fantastiska saker.
I dag kamrater har jag kaffet som dagens glädjeämne. Och en liten stund framför min morgontidning. Sedan skriver jag alltid, och jag drog ett kort från den underbara tarotleken från Jolande den tredje, det var sex i stavar . Segerns kort. Triumfen. På det gjorde jag häxmedicin, en visualisering om att andas in solen från naveln, och sedan själva amnetisten inne i solen. Och att jag har sköldar gjord av kristall åt alla håll och kanter omkring mig, för att skydda mig från negativ energi. Jag tycker att det är spännande att dra ett kort för varje dag. Jag vill önska er alla en trevlig helg! Ha det gott!
Kram M