nån som gillar punkrock?????
tjena,allihop e det nån som gillar punkrock här mer än mig:):)
vet att det inte e häxigt men ändå, kul om nån hade samma musiksmak som mig

tror nog att det är rätt häxigt jag;) Om du kollar in helgon.net tex finns där många häxor som gillar den musiken. I love it.
inte allt kanske, jag är inte den nichade typen.

Näe.. punk är inte min stil, inte ens kamo som rock. Men jag är rätt såld på poprock och ordinär rock. Mina favoriter är musik som Audiosalave, 3 doors down, David Bowie, Afzelius har skrålat här hela dagen. Jag får sådan kamp mode när jag sjunger till Juanita eller Maria.
Sedan får man inte glömma godingar som Alice. ;P Manson är skön till stunder med.
Men.. jag förstår inte vad som skulle kvala som häxig musik. jag visste inte att vi blev kvlaade efter vår musiksmak.
Vad lyssnar ni andra till då? Valsång? Vilket jag förövrigt gärna sover till.. om inte Gregorian chants då.

#3 Ah, David Bowie är mig en stor favorit!:) jag gillar också rockmusik mest av allt.

Lyssnar också mycket på punkrock och metal
gud va kul att du ni gillar det:):) å du har nog rätt fantasymoon det finns nog ingen häxmusik om man inte räknar med mediationsmusik litegrann

Japp, punk och rock och allt däremellan regerar! 
Bad Religion, Green Day, Millencollin… gladpunk man blir glad av. Tiger Army, Necromantix, Horrorpops… Psychobillypunk man blir oerhört upplivad av! :-)
För att inte snacka om all hederlig härlig rock´n roll!

Hmm.. det var så jag tänkte #6.:D Vi är ju olika slags personer som är häxor, druider, schamaner och mer ändå. Men ge gärna exempel på titlar som du gillar dcpower. :D
Im one of them aswell;)
lite olika punk t.e.x trallpunk*vanlig punk* skatepunk,jag tycker inte om inte rå punk så mkt

Jag är gammal punkare 
alla ni som gillar/varit punkare vilka grupper/skivor tyckte ni om

Jag har en bekant om är homosexuell…han gillar pungkrock……*S**S**S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#13 *AGS* :)
Jag är väldigt svag för punkrock med. Lyssnar inte lika mycket på det nu som när jag var yngre, men ibland (när sambon inte är hemma och klagar) sätter jag på mina gamla plattor och rockar loss. Blir så grymmt glad av den musiken! Just nu längtar jag och ser fram emot West Coast Riot som kommer till göteborg i sommar. Både NOFX och Bad religion samt andra godbitar som millencollin på samma plats! kan inte bli bättre! Någon mer som ska dit?
#12 NOFX är och blir storfavoriten, men även Bad religion och millencollin som nämda ovan. Ramones har jag också lyssnat på en del, dom är ju klassiska. Favoritskivam av NOFX är Heavy Petting Zoo, men jag kan inte säga någon skiva jag inte gillar. Den senaste är rätt bra! Älskar även svensk hederlig trallpunk, Räserbajs, kristet utseende, DLK, Charta 77 och dia psalma (som egentliegn är kassa, men roliga att lyssna på) m.m..
jag giillar inte heller dia psalma dom SUGER. men andra punkgrupper e ASBRA. dia psalma har lite annorlunda melodi på punken. ingen riktig punk enligt mig

#13 -

tro det elr ej men jag känner att jag får ur mig ilskan å aggressivititen i punkmusiken:):)

#20 hur tror du att punken uppkom? För att främja den mjuka kärleken eller för att aggera kanal åt aggresiviteten?
Så om du känner så fungerar det. *ler*
jag känner inte att kalla mi8g för djävulsdyrkare eftersom jag känner mig så……..LYCkLIG

Du vet väl om att du gör det igen? svänger i vändningarna jättefort. häromdagen startade du en blogg och nu vill du lägga ner??
Du begriper väl att även en djävulsdyrkare kan känna lycka? En satanist är inte dömd till olycka. Man är ingenting för att svara på sin olycka.. man är
för att svara på sin lycka.
jo,du har rätt
men innan jag börja lära känna punken så kände jag mig onndskefull.Men jag kanske e en djävulsdyrkare//en djävulsdyrkare som lyssnar på punkmusik å e LYCKLIG

Lite band då..
Som jag själv tycker är bra traditionell punk eller Oi
Incest brothers,
KSMB,
DLK,
Attentat,
Kriminella gitarrer,
Bitch Boys,
lite mer ''Oi/skinhead'' band
Perkele,
gatans lag,
4-skins,
Cockney rejects,
Cock sparrer,
Oi Polloi,
the Last resort,
det är en liten del, såg att frågan kom upp innan !
Jag gillar all bra musik så jag kände att jag fick lägga min insats i det hela ^.^
Hade gott
Absolut, beror på vad för sorts punk det gäller. Jag gillar för övrigt även psychobilly, rockabilly, gothpunk/oldschoolgoth, rock (60-70 tal), blues, hårdrock(sabbath/zep/..), stonerrock, folkmusik (keltisk/gaelisk?/rysk/nordisk/osv) och så vidare..

Det är ju förstås skillnad på Punk o Punkrock enligt mig..
men eftersom frågan om ''punkare'' kom upp också så valde jag lite punk band ^.^