Nu har jag gjort ordning

Åh… Nu blir man ju avis. Har inget badkar jööö! 

Vet du hias.. jag tar gärna emot badsalt. :D Det skulle vara hedrande. Beätta för mig hur det här skall gå till. :D Lavendel är i min önskan. Varva ner är något jag behöver göra oftare.

Fast.. themoon låter otroligt lockande.

#1 man kan även använda det som fotbad #2 skicka mig din adress så skall jag ordna dig lite lavendel så du få komma till ro .Jag har inte heller badkar så jag använder det som fotbad i olika renings cermonier och ibland så tar jag lite på en tvätthanske och gnider in det när jag duschar. Bless

#3 den använder jag vi olika måncermonier när jag hedrar Gudinnan

Kan jag få byta till themoon istället? :D Jag skickar min adress omgående. :D
oh.. spänt att få ha hias magi i mitt hem.

#6 jag kan sända dig lite av båda /Bless

#7 Oh så underbart! :D Tusenskönors tack.

.. jag tar gärna också lite av themoon om det fortfarande finns kvar :)
ska vi byta? jag har gjort ylang ylang badbrus om du vill ha? =)

Klart du får systrami#9 bara att du hör av dig så kan vi kanske ta en fika den dagen och hoppas på att min tokpippi inte får för sig att dyka ner i glaset och se ut som en uggla sen hehehehe

Ja absolut #10 klart vi kan byta vilken sort skulle du vilja ha Bless
åhh jag skulle vilja ha grönt te tror jag=), vill du ha en eller två badbrus (en halv räcker till ett bad)
hur gör vi med adresser o så ska jag maila? har du msn?

jag ordnar grönte absolut de räcker me en absolut skicka mig ett mail såbyter vi adress där Bless

#11 haha ja, gud vilken syn det var. Riktig rugguggla såg han ut som :) Ska kolla vilka dagar jag är ledig så hörs vi! Bless och Kram

inponerande! Vad snyggt du hade gjort! Snygg duk;)
Jag mår bättre i mina händer nu, ska köpa olja… sen kommer salvan till dig;) Kram
MVH Isnornin

#16 tusen tack vännen min och låt allt ha sin tid må dina händer vara i bra form först de är ett viktigt redskap du skall hava länge då,Bless

Hias! Viken inbjudande bild!! Blev riktigt badsugen jag med *L*
Kramar i massor

#18 sänd mig din adress så sänder jag dig lite av mitt badsalt /bless
Hallå Hias, råkar det finnas lite lugnande lavendel kvar??
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Klart de gör #20
Hör av mig till dig personligt.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman