oförskämd
Det skulle ta för lång tid att gå in till allas gästböcker. iFokus är inte bärbarvänligt.. inte min bärbara iaf.
Jag ber om ursäkt för att jag är vass och kort idag. Jag känner mig inte som mig själv den här kvällen. Jag har inte ens haft ork att logga in på någon av mina andra
forum eller öppna pidgin.
Ville skriva vidare på en berättelse, men lusten dog på em.
Ja ja ursäkter. jag vet att jag borde logga ur och bara låta bli att skriva om jag vet med mig att jag inte kan leverera bra nog.
men sanning är den.. att denna kväll skulle te sig tom utan er.
Så igen.. jag ber så mycket om ursäkt för att jag är oförskämd idag.
Alla har vi våra dagar och för mig är det helt ok, även fast jag inte har märkt av någonting.. Var den du är, det får vi ta 
jag kan oxå känna mig arg ibland det e helt normalt

#1 *ler* Det är ju bra.. hoppas det är delat av alla och det bara är jag som stör mig på mig själv. För Åh vad jag stör mig på mig själv just nu..
Får lalla ut till köket och brygga glädjebrygd. :P
Hmm.. undrar hur en sådan skulle se ut?

#2 Jo tack.. det får vi hoppas. :P Skulle nog ha blivit inlaggd eller fråntagen mina barn annars.

Hallå - "leverera bra nog" - ett forum är väl ingen prestationsinrättning utan en mötesplats.
Och om man som du gör, förklarar att man inte riktigt får ihop det just idag, så har väl folk överseende med viss taggighet?! (Den är ju inte permanent, sånt kan bli tröttsamt).
En av vår tids värsta sjuka är att vi strävar efter perfekt prestation, det är den som gills.
Om vi istället strävade efter helhet skulle mycket kunna bli annorlunda.
Önskar dig en skönare morgondag.
Alla har bra och dåliga dagar;)

Hmm.. Så sant både #5 och #6.
Jag strävar efter att mina inlägg skall hålla samma pedagogiska tålamod jag alltid vill ha. Men det ser ut om att ni idag får ta den vassa delen. En jag iofs har roligt år IRL, men den tar sig liksom inte ut på samma vis via txt.
*hehe* min morgondag är planerad.. jag skall göra müslibars och tvätta. :D Kan iofs vara lite till varför jag deppar.. mina planer för kvällen är spoilerade. jag gillar inte att bara bli sittandes. Det stör mig. jag såg så fram emot at få baka någonting idag.. skapa någotning. Jag skapar en strumpa iofs.. men den smakar sula. :P