Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 646 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen....25/3

God morgon alla vänner…

Enda glädjen idag är väl än så länge att det är vardag….snön ligger djup …ca 25 cm här… men men  det ska väl bli bättre….

May your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

fairytindra
0

idag blir det storhandling och sonen ska klippa sig….i kväll ska vi till vänner och äta våfflor. Det är ju faktiskt våffeldagen idag…

Igår kväll gjorde jag en liten ritual där jag invigde min nya kvast kram tindra

isnornin
0

;))

MVH Isnornin

Coturnix
0

Barnen startar dagen med att gå ut och åka skridskor på dammen! :)

Anco
0

Dagen i dag är en bra dag….. Hemma igen, solen skiner och katterna mådde bra  (trots att dom inte fått gå ut när vi varit borta, för kattvakten). Snön kom strax efter det att vi kom hem igår kväll, så det är vitt och fint nu.(men jag saknar mina blommor!!!)

Må eran dag bli ljus

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

FantasyMoon
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag till er. Innan jag la mig igår tog jag en bild. Jag har aldrig bott på platser där det här var varit möjligt tidigare! Snö påskfjädrarna!??

Men ack så vackert ändå.. :D

Barnen är på dagis, dagen ser lugn ut. jag skall sattsa på att sticka klart ena sockan så den kan få en partener. Jag kommer att behöva dem snart. Dessutom måste jag bli klar med dem för att kunna göra annat handarbete som jag vill göra.

Snön ligger kvar och kylan ser ut att bestå. Men våren kikar nog fram till kvällen om dagarna förljer sitt spår.  

Glädjens dag till er!

BiGavia
0

Bra dag med sol och gnistrande snö, bättre kommer den att bli när jag får tillbaka varmvattnet i kranen. Må ni åxå få en fin-fin dag,

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

lightseeker
0

hm, positivt idag…..att snön ligger tjock och vacker här, att vi inte är sjuka, att vi inte behöver frysa och svälta.

blodtopp
0

Snön som kom igår smälter nu bort i solen och blåsten och det är 3.5 grad varmt i skuggan.

Jag tog mig äntligen ner till Posten idag där jag ska börja arbetsträna imorrn. Får hoppas det går bättre den här gången än i höstas…

Alvljus
0

Idag är jag glad över att jag fått hem mina tuffa VooDolls. Cool

Och ute tumlar molntussar över en klarblå himmel, gudar vad det är vackert!

Iram
0

Ledig dag- Skrattande

isnornin
0

Jag blev så glad när posten kom i dag, ett paket från Hias med väldoftande salt! UMMM så härligt! Tack!! Kramar! Bless you;)

MVH Isnornin

BranDuir
0

Ja och den glädjen delar jag….*S*…Tackar och bugar!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppsan nu så vill serven vara med mig har försökt precis hela dagen men men se den som ger sig och inte gör jag de i första taget precis.Vilken tur att man fick sig en god nattsömn och vaknade så enormt pigg och glad så de blev två små morgon tavlor sedan en skogspromenad i solen som lös över ett vitt Haninge och sedan hem för att baka magiska bullar me barnen jupps så kan de va en dag som denna.De glädjer mig #11 och 12 att ni blir glada när posten anländer ….. BlessedBe Kram till er alla Hias

Hadina
0

Dagens glädje för mej..

Nu ikväll när min lilla brorsdotter på två år ringde, och ville prata med sin faster en stund..Kyss

#13 Härliga bullar.. nu blev jag sugen på det med *L*