Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 553 ggr
BranDuir
0

har påsken tagit hårt...

..på alla goa häxor och häxar här? tycker aktiviteten sjunkit drastiskt under helgen….förutom servertrulet igår….*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

blodtopp
0

Jag är forumperiodare Räcka ut tungan Läser dagligen men ibland har jag bara ingen lust att skriva alls.

Hias
0

Kära broder jag har inte glömt något utan tittat förbi mellan allt annat man gjort och även så idag skall strax borra upp bambu rullgardiner på min balknong så jag kan skydda mina växter och altare från de vita som sakta men säkert faller ner från skyn/Bless

LinaN
0

jag har vart på gothcon i helgen ;)

fullt ös medvetslös ;)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

FantasyMoon
0

Ja jag är helt slut och har konstant strul med barnen. De har inte återställt sig från alla besökare och godis. Vi hinner inte ens blinka mellan allt som händer.

Coturnix
0

-Assisterar påskharen

Riktigt mkt att göra !;)

littlemartha
0

hinner inte med något bloggande, eller forum det har varit galet mycket mest hela tiden och det har varit strulit här inne , ja jag skrev ett inlägg som kom med och sedan var det borta som om det aldrig existerat, det var iofs inte någon större katastrof för jag skrev inte mycket och det var inte så mycket innehåll heller, mest att månen är magisk;) Och nu går den mot nedan igen.

Sofielunsen
0

Min ursäkt är bara att jag är trött :P Min karl är iväg på annat håll den här veckan så man hade trott att jag skulle kunna få allting gjort som JAG vill göra. Men inte fan gör man nått inte ;) Sitter bara och häckar.

Plugga borde man göra också.. nä, musten bara flög ur en

Iram
0

Självklart sjunker aktiviteten; alla har ju varit på Blåkulla! Räcka ut tungan

Själv hann jag bara fara dit en sväng. Har jobbat, jobbat, sovit, ätit och jobbat igen. Nya tag!!

/Iram

varulven
0

hihi ja jag har då i alla fall levt i en dimma i helgen =P Inte helt hälsosamt kanske.

isnornin
0

joho du, jag är så slut!!! Det har varir SÅ roligt och trevligt på alla sätt o vis! God mat, i går vart vi bjudna på hjort;) Nu är det bara att ta nya tag:)

MVH Isnornin

BiGavia
0

Har inte haft tid på grund av alla frön och plantor som ska i Moder Jord.SkrattandeTrött men glad.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hadina
0

Det har varit fullt upp hela tiden..Förvånad

[trumman]
0

Jag har vart MILTALS från en dator, mitt ute i skogen omgiven av hav och rådjur jag så det har mao vart perfekt.

Mvh, T