Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 350 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 24/4

God Morgon alla vänner!

Vädret är int mycket att glädjas åt idag….men tillsammans kan vi väl glädjas åt att servern funkar bättre idag….*S*

May your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

FantasyMoon
0

Ja här har vi väder att glädjas över! :D Idag har jag en väldigt känsla. En positiv känsla. Jag vill hela tiden utföra någon ritual. REninsriten jag utförde igår ihop med berättelserna jag försöker skriva gör mycket.
Jag kommer iinte att få sitta vid altaret och arbeta maedial, för barnen är vakna. men jag är glad över att jag vill. :D

Glädjens dag till er alla idag! :D

Hias
0

Välmött bröder och systrar /vädret här massa små vita flingor som yrar runt och helt klart vinter här så nu har jag hängt ut späck samt feta fröer till alla fåglar .#1 jag vet hur det är att försöka få ett fokus vi altaret när barna är små men peppar peppar ta i trä så har mina börja att förstå att när jag sätter mig där är de lugnet som råder dom kan tillomed fråga om de skall stänga av tv och dyligt. jag hade en tanke me en posetiv känsla om att vi kanske kan sätta ut våra egna personliga bilder så man kan gå in och kopiera av dem för jag har en speciell bok som jag gärna sätter in foton på bröder och systrar som är en egen speciell fotoalbum som jag tar me mig och ger extra power vi altaret då man utför något . Nu skall jag ut och mäta på min balkong för att åka och handla Bambuhiss gardiner och sätta upp dem .Vi ses nog mer under dagen BlessedBe Hias me varma kramar i vinterdagen.

Anco
0

Vädret är väl ok,men jag vill inte ha snö idag när vi ska fara hem fr huvudstaden t Skåne. DET glädjer jag mig åt idag, att komma hem och få sova i min egen säng inatt och gosa med katterna (om dom inte är för sura över att dom ha haft kattvakt och inte fått gå ut på hela helgen :D )                                     Ni får gärna skänka oss en eller annan god tanke under dagen så vi får en bra resa hem utan alltför mycket snöoväder.    Kram och ljus på er allesammen.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Hias
0

#3 Mina tankar om en bra resa finns med eder /Bless

BranDuir
0

#3 Snövädret kan jag inte göra nåt åt….men ta det försiktigt, Stanna i Ödeshög och fika…sitt gärna en stund extra  och koppla av….Gudinnan följer er hem! Blessed Be!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

Tackar för alla goda tankar. och till dig #5…. ja Ödeshög är ett bra ställe att stanna på :D

Tack o kram alla.

fairytindra
0

idag blir det nog pyssel inomhus för det snöar ute och himlen är grå. Dock är jag glad för att vara ledig och jag tror jag ska ringa och prata med lite vänner idag kram tindra

isnornin
0

Solsken!!!!:)

MVH Isnornin

FantasyMoon
0

#2 Ja den dagen mina gör så väntar jag ivrigt på. :) Jag har provat nu med att ta fram alla saker så att jag har ett öppet altare.
Barnen är ändå mina så det gör ju ingenting om de pillar på grejerna. Defår bara inte ha sönder dem.
Än så länge har de varit rätt snälla. Det är 1 åringen som ha lite svårt att behärska sina fingrar när han välkommer igång.. men så är han ju ett år med. :P
Man får liksom förlåta honom.

min förhoppning är att genom tidig exponering så skall jag snart kunna få arbeta dagtid med och inför dem. För att på så vis blir mitt  vuxna intresse en naturligt del istället för något som väkcer dem om kvällarna.

Ayena_old
0

Ja! Tack för en fungerande server :-)

Annars skulle man önska ett trevligare väder just nu. Man blir lätt negativt påverkad fast man vet att det inte är någonting man kan göra åt detta. Härliga promenader förvandlas till att så snart som möjligt komma inomhus igen för att undgå den vindpinande kylan som sveper över Malmö.

Coturnix
0

Mystiskt soldis, snö i backarna och gräset gror i asken.;)

littlemartha
0

bullar !:))

ha det gott!

Sofielunsen
0

#12 åh bullar.. har några såna liggandes i frysen. Det är definitivt bulldags nu :)

mod13
0

Dagens glädjeämne bilden #11.

Annars bara seegt.

Iram
0

Dagens stora glädjeämne är att helgen äntligen är färdigjobbat och man får nån dags ledighet! :-)

/Iram

Anco
0

Tack för alla varma tankar som följde oss på vägen hem!! Nu har vi varit hemma ett partimmar. Sååå sköööönt. Kul att åka bort men ack så skönt att komma hem :)