Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 746 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 23/3

God Morgon alla vänner!

Ett strålande vackert väder får väl vara ett av dagens glädjeämnen…annars har jag knappt hunnit känna efter….Jo…jag hälsade Fader Sol  genom mitt sovrumsfönster och fick svepa in kroppen i hans värme….det är skönt att ladda batterierna så…. 

May your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

fairytindra
0

ja solen lyser över mig och Halmstad oxå. Har precis duschat och ska ta mig en kopp kaffe. Dagen ska anändas till att gå en stavpromenad samt göra ett besök hos mina föräldrar med tillhörande ägg- gömning…(en tradition som barnen vill behålla fast de har blivit större) I övrigt ska jag bara njuta av en ledig dag kram tindra

Coturnix
0

-15 i natt. Barnen åker kälke och tefat i backarna sedan några timmar tillbaka. Strålande solsken och gnistrande snö! Domherrar i körsbärsträdet. Koltrastar i linden.

lightseeker
0

härlig promenad i snövädret, sedan såg vi på den nya, magiska, spiderwick-filmen, besök hos en annan påsk-kärring och smörgås-tårta till kvällsmat, en balanserad häx-dag, helt enkelt.

blodtopp
0

Åh! Var Spiderwickfilmen bra? *nyfis*

lightseeker
0

#4, spiderwick: jo, tyckte om avbildningarna/teckningarna av olika naturvarelser, dom överensstämmer väldigt väl, med dom varelser, som jag själv har stött på. Så jag undrade just vem det vara som hade tecknat dom, någon med självupplevda möten, troligtvis!?

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haninge idag på dagen de är vinter här nu kommer lägga upp bilder på min balkong hur den blev på min sida BlessedBe