Jag säger bara GAAAAAAAAAAAAAH!
Behöver skicka mycket energi, till som som jag håller nära mitt hjärta!

backar opp…dock utan tambor….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

här kommer mitt sista glädjeskutt för idag, denna typen av svarskör-sång, finns fortfarande kvar, inom den sk. traditionella folkmusiken idag, både i västindien och i väst-afrika, traditionerna lever, bara folket kunde förslavas och dödas:
#2 Sån här musik gillar jag!! Trummor!! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

;) Nu är jag mycket gladare igen! ;) <3

Det är lätt att bli glad av trummor! Växelsång är väl bara att sätta igång med - fast det går ju int om man är ensam;)

# 4 - Åhhh så underbart !!!!

jaa. trummor är riktigt härligt :D synd att jag inte kan spela :(
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

men vara med och dansa, kan nästan alla och för att hamna i kontakt med det andliga, så gäller det bara, att släppa taget, litet grand….

Jag tror inte bara nästan alla utan alla. Har dansat till afrikanska trummor med folk i rullstol, gick urbra. Kraftflödet blir lika underbart, jordkontakten lika stark och det går lika bra att flyga i rullstol som utan.

ja, #10, det var just det som jag avsåg, det är möjligt att dansa i rullstol också, själen är alltid fri, att göra vilka utflykter som den helst önskar, kul att du delar samma erfarenhet.