Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 568 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 22/3

God Morgon alla vänner!

jaa…den stora glädjen här just nu….är att strömmen kom tillbaka för en timme sedan….*S*…ute är det kallt, blåsigt och antagligen kommer det mera snö under dagen…..

May your day be blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

isnornin
0

God morgon mina vänner!

Solen skiner! Det är kallt! Det blir nog bra dag på Tomteland.

En stor skara av vänner från olika delar av landet träffas här i dag!

Blessuð

MVH Isnornin

BiGavia
0

**Gomorron ! Soligt och fint, månen har vakat över natten. Hemvändardans här allt har varit någorlunda lungt, det gläder mej.  Ha en under bar dag!
**

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hias
0

Morgon systrar och bröder nattens måne va underbar förvisso mycket kallt men vem känner de när man är i full fart hela tiden jag gjorde ordning massa nytt badsalt i månens sken och njöt till fullo,så nu har jag hemgjort badsalt i form av moonspells dofterna är ros,greente samt apelsindoft så bara att säga till så ordnar vi det kramar om er alla och hoppas eder dager bli en fröjd BlessedBe Hias

Iram
0

Underbart solig dag! Visserligen verkar det vara nästan -10 i skuggan men solen värmer. Så här ska en vårvinterdag se ut!

Tyvärr börjar jag snart jobba och sen är jag instängd till kl 21 ikväll, men storhelgs-OBt får väl kanske ses som ett glädjeämne i sig även om det inte dyker upp förrän på nästa lön.

Räcka ut tungan

mod13
0

Snön gnistrar, solen skiner, böngrytan puttrar på vedspisen så jag kan gå ut och sätta mig vid söderväggen och njuuuta!

Ayena_old
0

Det har kommit snö inatt och det är kallt och blåsigt. Men en promenad ska det bli ändå.

Annars blir detta en mysig slappedag med böcker och filmer och kanske lite pyssel med datorn.

Bappho_
0

Det är den tredje soliga och vackra dagen här. Underbart med ljuset än fast det är ganska kallt. Tyvärr så är minstingen sjuk i vattkoppor så jag får stanna inne och titta på solen genom fönstren :-(

Astrina
0

Inte roligt att vara liten och sjuk!

Jag och en väninna ska hem till mina föräldrar och äta trad. påskmat. Det ska bli gott, älskar mammas hemmagjorda sillar. Sedan blir det pluggande igen…

isnornin
0

#8 å vad gott med sill!!!:)) I våran kyl ser det ut som att vi väntar en hel armé på besök i dag! Det blir 2 sorters lamm, skinka, 2 sorter fläsk filé, snittar med kräftor, ostar, tonfiskröra till kex;), klyftpotatis, räkor, ostfyllda tomater….mm jag tror inte att vi behöver somna hungriga efter kvällens gästabud!

Jag ser framemot att gå på häxskola med barnen, 9 barn har vi med oss, det blir kul;))

MVH Isnornin

Astrina
0

#9 haha ja, ni lär inte gå hungriga.

Vad är det för nån häxskola och träff? Nu får du berätta vännen!

isnornin
0

#10 På Tomteland finns det både, tomten, troll, häxor, älvor mm. Då får barnen gå på Häxskola, Tomteskola och Trollskola har jag för mig. Det är teater föreställningar, gaidade turer, butiker mm skoj för hela familjen

http://www.santaworld.se/start.asp

MVH Isnornin

Astrina
0

#11 Det går visst att bli certifierad!

fairytindra
0

Jag är glad för att inte vi fick någon snö som det pratades så mycket om…och för att solen skiner, även om det blåser kalla vindar ..och för att jag är ledig kram tindra