Våra andra djur:)

Vacker hon är
Kraaaaaaaaaaaam och ljus kärlek/Vinga

**Fina vovvar har haft några, schäfern saknar jag ännu.
**
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag har en fru. Gills det?
**Nä, frun gills int, men trumman kanske och löss
**
Vandra i Ljus å Skönhet

#9 Han är så söt;)
MVH Isnornin

vilken vacker Ellie:) o Jolly som är så go;))
MVH Isnornin

Tack Isnornin, dina djur är också mycket vackra!
:-)

Tack;) nej men vilken go liten chokladbit;))
MVH Isnornin

Fina djur och vänner ni har!!!! (gillade väl inte den gröna så mycket) men det viktigaste är att du trivs med den! 
Jag hade med en hund som jag var tvungen att göra av med pga av min sjukdom.. Bamse! Hade haft honom i 7 år..Världens goaste och trognaste vän!! ALLTID!! Men jag är så lyckligt lottad att jag har en lillebror som bor på landet och kunde ta hand om honom. Nu har hans uppgift blivit att valla får.. och han är sååå lycklig!! Dessutom har jag möjlighet att hälsa på honom *L*
Hittade tyvärr ingen bild på honom just nu.. 

Ååå, lilla Louie. Må han jaga kaniner på gröna ängar!

Å Bappho så vacker!!
MVH Isnornin

#21 Jag har en känsla av att det är rävar han jagar. Han var så upprörd på räven vi har springandes här.

Iram, dina kaniner var nog dom finaste kaniner jag sett :) Har alltid velat ha en kanin, men jag tror inte det funkar tillsammans med min superjägar-katt. Alla har så vackra djur!

Tack Moonchild! Då får jag rekommendera belgisk jätte, det finns inte en katt som rår på en vuxen jätte. Har med egna ögon sett dem jaga katter på flykten flera gånger. Den här damen, Zota, sprang lös häromveckan (jag brukar släppa ut jättarna när jag städar deras burar, de är som hundar och håller sig i närheten). Efter ett par timmar hittade jag henne i hönshuset, där hon satt och vaktade under några höbalar. Ovanpå balarna satt stackars Bossekatt och vågade inte gå ner….

Jag minns när jag hade ut en av kaninerna (dvärgvädur) i en tillfällig bethage. När jag tittade till den så var kaninen borta och jag såg nytt blod i gräset. Jag blev jätte orolig och letade upp kaninen, men jag kunde inte se någon skada på henne alls. Men sen kom katten… hon hade ett stort bett rätt över näsan och var alldeles blodig.
#25 *ASG* stackars Bosse-katt! :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Haha, ja, kaniner är icke så försvarslösa som man kan tro!

*funderar på att skaffa kanin o ha på balkongen*
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

här är min blixtsnabba häxhund och livsfarliga häxhäst :D det är dom enda djuren jag har förutom 4 st häxkatter ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan