Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 476 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 18/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla från ett snötäckt Småland….dagens lilla resa blir inställd pga detta jäkla väder….men jag kan ju glädjas åt att det i alla fall är himla vackert ute….även om snöhel***t kunde kommit i julas i ställlet..*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sofielunsen
0

här är det också snö.  Tror den inte försvinner till i morgon heller så det blir en vit födelsedag för mig :P

Dagens glädjeämne är att jag får träffa min bästa väninna som varit i egypten i två veckor. Har saknat henne så :)

isnornin
0

God morgon mina vänner!

Här är min utsikt…

Har många planer i helgen!!:)

MVH Isnornin

BranDuir
0

Åååh vad det stör mig att jag inte lyckas klistra in bilderna i tråden, hur jag är gör….

Sofielunsen
0

hm undrar varför det inte fungerar.. klicka på länken till bilden, öppna den, kopiera den, sen gå in och hantara inlägget och klistra in den.. det borde funka..

isnornin
0

#3 kan jag så kan du;)…

MVH Isnornin

BranDuir
0

Nope funkar inte….får bara en broken link som vanligt

isnornin
0

vad konstigt!

MVH Isnornin

Bappho_
0

Här är det vintrigt också, men inte mer snö än att det hinner smälta bort innan kvällen. Har inte så mycket att se fram emot idag. Ska åka till veterinären idag med min tolvåriga border collie. Han har fått en tumör och ska få somna in idag.

Sofielunsen
0

#8 ursh.. känner med dig Bappho..

fairytindra
0

tänker på dig i dag Bappho …. här är det oxå vintrigt och soligt , och jag är ledig efter att ha jobbat 13 timmars pass lördag och söndag. Ibland känns det som man lägger mer tid på jobbet än hemma med familjen och det är i de stunderna som man funderar på  vad man gör och vill göra med sitt liv. Samtidigt så finns det inget annat än vården som känns lockande. Så idag ska jag ut och stava lite och sedan bara ta det lugnt och sitta här framför datorn…om någon av er kommer in på msn så pratar jag gärna kram tindra

Bappho_
0

Tack, tack :-)

isnornin
0

Mina tankar är också med dig i dag Bappho!

Nu börjar kaffet kicka in, jag ska på konsert i kväll (i kyrkan;)

MVH Isnornin

BranDuir
0

May he walk happily in the summerlands!  

Tänker på dig Bappho….vet hur det känns….

Bappho_
0

Usch, nu börjar jag gråta igen… inga mer snälla ord nu…

Iram
0

Louie kommer att få det bra, Bappho. Men så sorgligt ändå…Gråter

Blir sugen på att komma och hälsa på när jag ser rönnen och stenen och lilla stolen därunder. Men först får gärna snön försvinna så vi kan sitta i vårsolen och glassa lite.

Ska försöka hitta på något glädjeämne senare idag. Än så länge har jag bara ont i magen, det räcker att titta in på Expressen eller AB så förstår man kanske varför. Ibland är människor endast värda förakt.

Hadina
0

Jag har vaknat!.. Kan väl vara gott så nog och vara glad över:) Var uppe så tidigt så jag fick gå och lägga mej efter första gången jag vart inne här *:)

Jaså BranDuir du bor i småland?.. kommer ju inte in och kan se vem du är *S*

Bappho_
0

#15 Ja, kom snart och hälsa på Iram. Saknar dig alltid.

blodtopp
0

Strålande sol, klarblå himmel, lite snö på gräset och torra gator. Perfekt!!

*kramar om Bappho*

Ja, BranDuir, jag är också nyfiken på dig ;o) Men jag har sett varför du är lite hemlig, och det är synd att det ska behöva vara så.

BranDuir
0

#16 o #18 nu gör du …**S**

blodtopp
0

Men åh! Tack Glad *springer genast iväg till någons 'hem* ;o)

BiGavia
0

Vad glad jag blir det är inte bara jag som har snö, även om jag tror jag leder ännu, med metern.

**BappHo. du har fått dela ditt liv med en fyrbent vän i 12 år, glädj dej åt den tiden. Må han få det gott på de gröna ängarna.  En stor tröstekram till dej.
**

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
0

**Rimskog i en parallell värld
**

Bappho_
0

#21 Tack så mycket. Det värmer.

Iram
0

Äntligen något som lyste upp lite… har dröjt ett tag idag, vaknade med en ganska låg sinnesstämning.

Men nu har jag iallafall gjort iordning en riktig piggelin-lunch: En god sallad gjord på isbergssallat, tomater, gurka, kikärter, rödlök, solrosfrön och oliver. Slå över grekisk dressing med vitlök. Mmm…. Ät med hembakat bröd.

Glad

BranDuir
0

alla fina kommentarer och hälsningar jag fått från Er gör mig otroligt glad! Bless you All!

Coturnix
0

#25 Den var verkligen bra! ;) (bilden)

LinaN
0

trummnan ringde mig o pratade litet strunt o litet viktigt…. Så nu är man pigg o gla igen :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

BiGavia
0

#25 vilken läcker bild. Det nya livet växer ur det gamla och döda.

blodtopp
0

Visserligen hann jag inte ut i solen, för det kom en massa moln ivägen, men jag kom ut. Och jag hörde koltrasten för första gången i år!!!

Moonchild
0

Jag hörde koltrasten härom dagen, men det verkar som om all snö här i Växjö har gjort den lite sur, så jag har inte hört den fler gånger :/.

Bappho_
0

Och jag hade en koltrast på besök här igår.

BiGavia
0

**KOLTRASTEN. suckSkrikandes
**

blodtopp
0

Vad menar du Askfisen? Gillar du inte koltrasten?

BiGavia
0

**Tvärtom, men det är förskräckligt länge innan jag får höra den, jag vill höra den nu.
**

BranDuir
0

Då får du lyssna här….*S*

http://www.sr.se/p2/p2pippi/pip2004apr.stm

BiGavia
0

**Härligt, men inte som i verkligheten,när jag överraskas av sången en ljum vårkväll. Då spelar den på alla strängar i ens själ, och jag blir darrig och svag i knäna.
**

blodtopp
0

Aha! Då förstår jag din reaktion ;o) Jo, det är nåt speciellt med den, så jag förstår om det käns längt tills du kommer höra den.

fairytindra
0

koltrasten är en härlig fågel…jag har hört den ända sedan i januari månad. Det konstiga är att han brukar låta så ringrostig i början och inte så avancerad men den jag hörde i januari lät varken ringrostig éller fåskalig kram tindra