Häxdansen
Häxdansen: SVT1 måndag 17 mars kl 20.30
Tänkte göra lite reklam för den här nya dramaserien.

Vad handlar den om?

Ett kvinnligt fotbollslag, bruksliv och så finns det en gammal häxavrättningsplats under fotbollsplanen. Så lite övernaturligt blir det oxå.

Det ska jag se…
MVH Isnornin

I reklamsnutten ser man ett gäng kvinnor som sitter i en magisk cirkel.

Bappho de har jag oxå haft koll på och skall absolut se de

Jag ska också se den :)

jag oxå :)
Ja me ska se hinner med första avsnittet…ska åka till min födelseby på tisdan och ska passa på att besöka en helig plats uppe på en kulle, ring med träd och en källa….förresten är jag född på byns galgbacke…inte undra på att det är mycket som rör sig runt mig…ha ha

Läste om den idag. Den verkar verkligen jätteintressant!
Ska se den, utan tvekan!

*L* Jag hade med tänkt skriva att den serien börjar i morron!!
Tack Bappho! *L*
OK om jag kommer ihåg det, tittar så lite på tv
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag ska också kika om det är nåt att ha. Jag är lite skeptisk mot svenska tv-serier nämligen. Och efter floppen (enligt mig) De utvalda som gick för några år sen så är jag ännu mer skeptisk när det gäller serier med övernaturliga inslag.
Men jag ska försöka titta med öppet sinne och jag hoppas det är bra, för det låter schysst iaf =)

#11 Ställ klockan!! *L*
Det brukar jag göra om det är nått jag absolut vill se.. Fast ibland har jag glömt varför jag hade ställt klockan!!
**Jag vet oftast inte var klocka är eller hur mycket den är.
**
Vandra i Ljus å Skönhet

Min klocka är straxt 20.00 frågan är om det är måndag?….

det var väl 20,30?
Vad tyckte ni?
**Tja, det rörde sig på skärmen, iallafall, inte mer.
**
Vandra i Ljus å Skönhet

ärligt….en vanlig svensk såpdynga…..visst med övernaturliga inslag….men som vanligt måste man blanda in rundknull och alla svenska komplex man kan komma på….tyvärr
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#19 Skulle det vara svenskt annars;)?
Ja, jag förstod nog redan innan att det inte borde vara något för mig eftersom fokus låg på fotboll. Mitt intresse för fotboll är verkligen lika med noll.. men jag tänkte att man kan ju bli positivt överraskad..vilket jag inte blev. Visserligen första avsnittet och mycket kan hända men…nej. Jag håller med dig BranDuir, tyvärr…

Får nog hålla med överstående här, det var inte riktigt något att ha. Kunde ju blivit bra, men.. nej.
Gäääääsp, tråkigt och väääääldigt förutsägbart..

Hade nog lite för stora förväntningar jag..

Tyvärr……….
Tråkigt och väldigt svenskt! Detta skulle kunna göras mycket bättre och mera spännande. Skräp!

jag kan bara instämma…alldeles för lite magi kram tindra
tänk vad hög tittarstatistiken måste ha varit idag för häxintresserade och föreställ er hur det kommer se ut nästa vecka haha!

Jag har spelat in det för jag kollade på hundprataren istället ;o) Men det låter som mina farhågor blivit besannade i alla fall *S* Jag ska ge det en chans, men jag är som sagt väldigt skeptisk mot svenska dramaserier överlag 

Jag väntar med min bedömning efter något avsnitt till.

#29 jag gör som dej :) tänker nog kolla nästa vecka oxå.

Ja inteva det vad jag hopas på tyvärr så blev jag besviken

Jag tänkte ge det några avsnitt;) Blev nyfiken på mer…
MVH Isnornin

tittade oxå på det, inte särskilt intressant… blev ganska besviken jag med :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan