Antal besök: 0
På ens sida står Antal besök: XXX, men på min sida envisas det med att stå 0, fast folk besöker den som galna!! Eller handlar det inte om personbesök, utan hur ofta JAG besöker sidan - eller ???
Är det ngt jag glömt att slå på eller? Skulle ju vara kul å se hur snabbt man kan nå en miljon besök tex ;)

tror att det är antal besök man gör själv…och är man som jag automatiskt inloggad så räknar den visst inte……bara min tro men…
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Nja det kan inte heller stämma eftersom jag loggar ut och in och in igen från jobb och hemma etc.
Hmm… a sure right cunnundrum this be!

#0: Antal besök på visar bara hur många gånger du själv har loggat in, inte hur många som tittat på din sida.
Om man aldrig loggar ut (=klickar på "Logga ut"), så blir det inte fler besök registrerade.
Om du har valt "Kom ihåg mig" så loggas du automatiskt in och då visas inte det i statistiken. Om räknaren fungerar, vilket jag inte är säker på. I november fungerade den i alla fall inte …
För mig har det alltid stått 0, noll, zero, nada - och det stämmer ju inte men, men..för mig är det inte så stor big deal. Men jag håller med dig Trumman, visst vore det kul att veta!

Jag har också funderat på det. Tror att den är ur funktion för vissa.

Detta var Precis vad jag skulle fråga er om.. Jag loggar ur ordentligt och det är ändå 0 besök.. Jag är förvirrad.. 
#3 Stämmer inte heller, tror jag, för jag testade nyss att logga ut och in och ut och in… och nada siffra på Antal besök.
Så jag vette tusan - nåja, det är ju inget viktigt, jag blev bara nyfniken.
Den verkar funka för vissa dock, som uppvisar antal besök 300+ etc…?
Nåja, nu släpper jag detta. PLADASK!

Jag såg att du var och tittade till mig trumman… men min räknare står stilla;) 383 tror jag;)
MVH Isnornin

För att räknas som inloggad krävs att man slår in inloggningsuppgifterna. Att bara gå in och ur om man har sparat inloggningsupgifterna räknas inte. Därutöver kan räknaren vara ur funktion.
#11 Det måste den vara isf eftersom jag nyss sagt att jag loggat in och ut, in och ut utan resultat.

Ja som jag skriver hägre upp, jag loggar i och ur ordentligt. Jag skriver mitt nick och lösen manuellt, jag loggar ur när jag avslutar mitt besök. Ändå är min räknare på noll.. så ja.. admin.. Står den still?