Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 996 ggr
[trumman]
0

Antal besök: 0

På ens sida står Antal besök: XXX, men på min sida envisas det med att stå 0, fast folk besöker den som galna!! Eller handlar det inte om personbesök, utan hur ofta JAG besöker sidan - eller ???

Är det ngt jag glömt att slå på eller? Skulle ju vara kul å se hur snabbt man kan nå en miljon besök tex ;)

BranDuir
0

tror att det är antal besök man gör själv…och är man som jag automatiskt inloggad så räknar den visst inte……bara min tro men…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

[trumman]
0

Nja det kan inte heller stämma eftersom jag loggar ut och in och in igen från jobb och hemma etc.

Hmm… a sure right cunnundrum this be!

ElLobo
0

#0: Antal besök på visar bara hur många gånger du själv har loggat in, inte hur många som tittat på din sida.
Om man aldrig loggar ut (=klickar på "Logga ut"), så blir det inte fler besök registrerade.
Om du har valt "Kom ihåg mig" så loggas du automatiskt in och då visas inte det i statistiken. Om räknaren fungerar, vilket jag inte är säker på. I november fungerade den i alla fall inte …

Astrina
0

För mig har det alltid stått 0, noll, zero, nada - och det stämmer ju inte men, men..för mig är det inte så stor big deal. Men jag håller med dig Trumman, visst vore det kul att veta!

Bappho_
0

Jag har också funderat på det. Tror att den är ur funktion för vissa.

FantasyMoon
0

Detta var Precis vad jag skulle fråga er om.. Jag loggar ur ordentligt och det är ändå 0 besök.. Jag är förvirrad.. Förvånad

[trumman]
0

#3 Stämmer inte heller, tror jag, för jag testade nyss att logga ut och in och ut och in… och nada siffra på Antal besök.

Så jag vette tusan - nåja, det är ju inget viktigt, jag blev bara nyfniken.

ElLobo
0

Antagligen är det räknaren som inte stämmer, och som antagligen inte blir åtgärdad förrän (kanske) i nästa version av iFokus.

[trumman]
0

Den verkar funka för vissa dock, som uppvisar antal besök 300+ etc…?

Nåja, nu släpper jag detta. PLADASK!

isnornin
0

Jag såg att du var och tittade till mig trumman… men min räknare står stilla;) 383 tror jag;)

MVH Isnornin

Bjornen
0

För att räknas som inloggad krävs att man slår in inloggningsuppgifterna. Att bara gå in och ur om man har sparat inloggningsupgifterna räknas inte. Därutöver kan räknaren vara ur funktion.

[trumman]
0

#11 Det måste den vara isf eftersom jag nyss sagt att jag loggat in och ut, in och ut utan resultat.

FantasyMoon
0

Ja som jag skriver hägre upp, jag loggar i och ur ordentligt. Jag skriver mitt nick och lösen manuellt, jag loggar ur när jag avslutar mitt besök. Ändå är min räknare på noll.. så ja.. admin.. Står den still?