det här på forumet blir för mkt
vill nån ha min msn så kan vi prata så. jag märker att det blir för MYCKET i forumet jag håller inte för det tyvärr. det bara snurrar i skallen det brukar för det mesta fungera mkt bättre på msn:):)
min msn e millencolin_love_you@hotmail.com

Jag tror inte på data komunikation för dig. Jag tror det är bättre att du har de framför dig som du vill prata med. Jag har skriv till dig förut att jag har jobbat med människor med din problematik, så som personal, tror jag du behöver en vän du kan träffa, inte via datorn. Det finns väl personal där du bor, be dem att hjälpa dig att komma på rätt fot, med att böta göda vänner, personalen ska vara till för att hjälpa dig.
Det blir lätt missförstånd via forum, det har man sätt på andra iFokus forum, det kan vara krångligt för vem som helst, men kanske lite extra för dig….
Jag skriver detta bara för att jag vill dig VÄL!
MVH Isnornin
tack, jag uppskattar dina ord:):) men det e det att ingen av personalen vill veta av något om magi. mer än en personal hon jobbar på elevhemmet bredvid mitt hon brukar mer än gärna ställa upp mä mina problem å det magiska eftersom hon själv e intresserad:):):):)

Ja jag förstår, vad synd att jag inte jobbar där då;))
Har du ingen bästavänn som du kan prata med om allt annars? Om icke magiska saker?
MVH Isnornin