Dagens Glädjeämnen 17/3, St.Patricks Day!

Ja det var tidigt! ;) Det har snöat här i natt. Allt är vitt och vackert! :) Härlig dag alla!

God morgon!
Efter en lång natt, var det skönt att slå på ljud boken och höra de vackra Gäliska orden:)
Nu får det bli en god kopp kaffe!
Blessuð
MVH Isnornin
Igår var det en varm och ljuvlig vårdag. Gick en långpromenad vid Vänerns strand och fullt av gamla gravrösen. Idag ligger snön på träden och yrande snöflingor dansar runt i en väldig fart. Det är vår med andra ord..
Glädjeämnet?? Att en ny vecka ligger för fötterna, med inplanerade och oplanerade saker som kommer inträffa. Det är härligt!

hmmm….snön ligger här med….och det snöra fortfarande….vitt o vackert?…njae….stackars mina krokusar o liljor som kämpat sig opp….¤¤sejdar för plusgrader¤¤
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

här snöar det med, och jag som satt och solade i går!! Mina blommor kämpar med…Vill ha till baka solen!
MVH Isnornin

Var inte ledsen, Isnornin. Sån här snö brukar ta med sig av den gamla snön när den smälter sedan!
Dagens första glädjeämne; en hård macka med kokt ägg, kaviar och hackad purjolök. Allt som man slänger purjo på smakar lite somrigt, tycker jag! Mums!

Nu är jag glad! Solen är här nu!!! Jag har just avnjutit min lunch (tacofisk;), ska göra mig en kopp te och ta en bit choklad;))
MVH Isnornin

Har kommit upp ur sängen x'D
Har haft en fin morgon på skolan och lyckats redovisa inför en massa folk. Lite stolt är man. :') Har bestämt att jag ska åka till en kär vän i helgen <3
Allt är mysigt.

dagens glädjeämnen: ren tvätt, mat på spisen, snö och glada vänner, SAMT, den finna versen och bilden i början, tack branduir, för den!

Glädjeämnen i dag: En nyväckt stolthet för mig själ(v)!
**Dagens gä högst irriterad idag över allt.
**
Vandra i Ljus å Skönhet

Tack, den bilden älskar jag, du får gärna kalla mej syster, den enda snaggade i församlingen.
Vandra i Ljus å Skönhet

#13 haha det hade jag missat helt…sorry! syster!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jag lyckades hitta en tvättid i tvättstugan idag! :D
så nu tvättar jag fram till 23.00 när tvättstugeströmmen stängs av….
skulle vart iväg på praktik men känner inte för det…. s¨å jag maskar undan ^^ o skyller på vädret ^^ vi ha 3 dm snö här… mysigt o fint är det ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Idag fick vi i kassa/kundtjänst ett påskägg av en kund. Det gjorde oss väldigt glada, sånt händer i stort sett aldrig. Fick vi lite extra energi till att ta hand om alla stressade "måste hinna renovera innan påsk" människor.

Fick i present, en äggkartong med 6 chokladägg i, inlindade i guldfolie:)
MVH Isnornin

Har haft en häxsyster här idag vars dotter jag skall få äran att ha Namngivningskalas för i fullmånen i augusti Bless
Dagens glädjeämne är att jag klarade körkortsteoriprovet idag. Dock med pinsamt många fel som min far skrattade ut mig för vilket var högst förolämpande. Så särskilt glad är jag inte längre över det, men det är ändå en bra sak.
**Alltid ska man roa någon, skratta åt det själv och njut av körkortsteorin är avklarad. Grattis, proven är fula och tvetydliga eller hur.

**
Vandra i Ljus å Skönhet
#20 Jo, man ska väl det, antar jag.
Ja, provet var lite konstigt, enligt mig. Dök upp frågor om saker som det inte står något om i boken. O.o
Men men…nu är det avklarat och ur världen. En sak mindre, nu är det bara resten kvar.