Häxor iFokus

Häxor

Etikettlyrik-texter-och-sånger
Läst 852 ggr
Sofielunsen
0

litteratur

Surfade runt lite och hittade en bok vid namn Gudinnans kraft; Personlig styrka, själslig kraft och andlig storhet

http://www.bokus.com/b/9789171303332.html?pt=search_result

Beskrivande text

Sedan tidernas begynnelse har den kvinnliga gudinnekraften varit en del av det kvinnliga medvetandet. Boken GUDINNANS KRAFT inspirerar och hjälper dig att komma i kontakt med denna gudinnekraft och därmed skapa precis det liv du drömmer om! Lär dig ta hand om dig själv och din kropp som det anstår en Gudinna: bli fri från spänningar, stress, oro, värk. Lev som en modern gudinna ta kontroll över alla delar av ditt liv: ditt arbete, dina relationer, din ekonomi. Låt Gudinnans kraft hjälpa dig att återupptäcka din personliga styrka, själsliga kraft och andliga storhet!

Är det någon som har läst den här boken? Är lite sugen på den MEN, haha det är bara en sak som får mig att tvivla…  den verkar handla om hur man som kvinna kan ta kontroll över sitt liv. Är det då lite komiskt att den är skriven av två män?  Är det bara jag som är fånig? Jag kanske är envis och bångstyrig men jag vill tycker inte om att någon säger åt mig vad jag ska göra och speciellt inte en man haha.

BiGavia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jo jag läst den, en ganska glassig bok med mycke bilder och lite text, siså där, Beror på vad man har för kunskap innan, är nog en nybörjar bok, bra för mej alltså. gudinnor från hela världen.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BiGavia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till

BiGavia
0

**Jag fick gudinnekort med så man kan lägga och få ledning.
**

[trumman]
0

*Elak, cynisk men sann reflektion över pastellfärger och new-age raderad av mig.*

Mvh, T

BiGavia
0

**Jo,skulle nog inte köpt den, men ibland tar billigt pris och dårskapen överhandFlört
**

[trumman]
0

:D