En glad dotter:-)
Betvivla aldrig våran kunskap må jag säga,min 21åriga dotter ringde mig i går och behövde min hjälp. Hon och hennes pojkvän hade sett en 2rums lägenhet med förstahands kontrakt som de så gärna skulle vilja ha(bor just nu i en trång etta i andra hand.) hon säger till mig snälla mamma du me din kunskap och eder gudar och gudinnor finns de något ni kan göra för oss så de ringer och säger att den är våran.Jag svarar henne att jag skall sätta mig till ro vi mitt utomhus altare på balkongen tända en bål och ta spells speciellt ämnat för dem och vifta röken med mina ord klingandes i luften åt rätt riktning.Nu ringer hon mig i kväll överlycklig och berättar att de hade ringt och att de skall få se lägenheten på Måndag och hon bad mig tack våra gudar och gudinner så i kväll bli det att gå ut lite senare med gåvor till skog som tack . Då hade de varit ett antal före dem men som på något vis halkat den .
BlessedBe /Hias
Trevligt! snacka om instant delivery :)
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Så kul!!:)
MVH Isnornin
Kanon då det går som man vill. Visning på lägenhet får man ju som oftast, men hade de fått den också?
Ja, om dom nu får lägenheten har det du gjorde ju slagit in också!
Hoppas hoppas :) jag går själv i köpa-hus-tider och hoppas jag får till det! Kan du göra en spell åt mig med kanske då det är dags ;)
Helt underbart att höra.
Tillhör ju en av dagen glädjeämnen.
Vandra i Ljus å Skönhet

Kraften i min besvärjelse samt kristallen min dotter fick med sig av mig gav resultat ,hon har just ringt mig och nu är allt klart i morgon skall dom skriva alla papper me banken och säljaren lägenheten blev deras och dom flyttar in i skiftet april/maj.
tack alla gudar och guddinor som hjälpt oss på vägen och lyssnat och givit oss kraften.
BlessedBe

#%..Å så Härligt!! Blir så glad för deras skull!!
Önskar dom lycka till i sitt nya hem!!
Låt dom vandra i ljuset!!!! *And BlessedBe*