Några som är intresserade av tecermoni?
Väl mött alla kära Häxor och shamaner mfl
tänkte höra efter om några som skulle vara intresserade att ses över en tecermoni och byta ett eller annat ord IRL.
Jag har flera olika sorters te som kan bringa glädje (favoriten är Livslust) sen brukar jag baka mina glädje kakor till och man känner som ny.
Hade väl tänkt att man kanske kunde ses lite längre fram till våren och kunna njuta av att få sitta ute till skog och bara vara.
BlessedBe Hias
åhh så mysigt!
var bor du någonstan?=)

Ja det gör jag gärna! Visserligen 45 mil men man vet aldrig var man tar vägen ibland! ;)

jamenvisst, men då är det väl en 65 mil för mig då, kan jag tänka, men jag skulle GÄRNA delta.
ursäkta men var ligger haninge? =)

Vi gör det! Vi åker på tefest!;)

Haninge ligger strax söder om stockholm
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
jaha, hehe tack du=)
det borde jag ju veta=)

Det blir lite långt för mig, annars låter det väldigt trevligt.
Tar annars gärna emot tips på te!

ja det intresserar mig det där. Passar dessutom bra då min bror bor i Haninge, eller ja nära där någonstans. :P det är planering och planering som gäller bara då. Helst vill jag kunna ta med mig mina barn, det underlättar mycket. Men ja.. klart intresserade och jag har ändå pratat om att åka till min bror och se till deras nyfödda.

Va trevligt att höra och #9 alla är välkommna stora som små, då skall vi kanske tillsammans se ut när de kan fungera på ett ungefär.
Blessedbe Hias

Jag är absolut med på en tébjudning :) Åh va roligt att få träffa likasinnade! Längtar redan

#0 När hade du tänkt?????
MVH Isnornin
Ja, jag är också nyfiken.

#11 Du skall inte dra dig om du vill så är du välkommen när som helst mitt hem är alltid öppet för nya systrar och bröder.
Tidpunkten jag tänkt mig är maj ungefär då allt börjar ta riktig fart ute till skog djurens ungar börjar komma blommknoppen samt trädens knopp börjar att göra entre.
Men vi kan ju försöka att se om vi kan få till något som passar för de flesta här inne /BlessedBe Hias

Oooh jag vill åxå komma
Så nära så det blir toppen! När? Hur gör man om man vill komma?
hoppas inte mellan den 6-13 maj för då åker jag till NY….

inte sista helgen i maj, för då är vi som vanligt, väldigt involverade i vår karneval här, men bestäm gärna ett datum nu, då blir det billigare att boka tågbiljett, just nu, tror jag visst att det hette?!"
coolt, kommer gärna

#17 "vår karneval" är det vår som i vi eller vår som i årstiden? Och om det är vår som i vi, vad handlar karnevalen om då? :)

hem vår som i vi, men visst är det vår då, så det va ju dubbeltydigt värre. Vad handlar karnevalen om i v-år? ja ingen info fanns ännu på hemsidan, så jag har ingen aning om det, men sedan alla år så är det mot främlingsfientlighet.
Sambatruppens tema, är dock hemligt tills premiärdagen.

åh, vilka vackra platser.
Det känns bara såå, meningsfullt att åka tåg i flera timmar för att dricka the. Konstigt för de flesta, men tydligen inte för oss här.