Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 474 ggr
Hias
0

Min kjol börjar ta form

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välmött kära systrar och bröder,nu börjar kjolen att ta form me div ting bjällor, klockor ,fjädrar,häxa ,knappar mm när jag väl är klar me den så skall de vara med då jag klär mig för olika cermonier och ritualer den skall renas under en speciell egen cermoni som jag har för allt jag brukar då jag arbetar och denna kjol kommer vara speciell eftersom den kommer ha en del av eder me sig under mina stunderGladoch de är ett tips till er alla ,de va min visa MORMOR som sa till mig en gång för många år sedan att bär man ett klädes stycke me ting från andra häxor,shamaner och druider så kan man bära mera kraft till sig så länge man vet att de är posetiva energier som signaleras ut. Älskade mormor jag vet att du funnit me mig under tiden jag skapat kjolen och att du är min enorma styrka Bless you . Och åter igen tusen tack för eder hjälp att kunna skapa den .

LinaN
0

tjusigt! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hias
0

Tackar hoppas den kommer att göra de som sägnen säger.

isnornin
0

Glad kul att du syr för fullt… Har du fått bjällror med posten??

MVH Isnornin

Hias
0

Isnornin jo en del klockor ,bjällor ,fjädern knappar mm och jag fyller på vart efter de kommer små ting som kan passa in i den .

BlessedBe Kram Hias

KlaraStjarnljus
0

Åh vad fin den är! Och tänk bara hur den kommer låta under en energisamlande dans eller andra livliga aktiviteter - kraftfullt! Jag älskar såna grejer!

Hittade bjällran idag (ligger nu i ett adressprytt kuvert i hallen), den låg faktiskt där den ska ligga, men den ville väl inte bli funnen innan vi hade städat lägenheten… sant, sant, man ska inte förvänta sig att ens saker samarbetar om man bor i en svinstia. Sakerna bor ju fakiskt här också!

Hias
0

#5 och du skall få bad/fotsalt när jag gör de i nästa vecka . Ja de är ju det som är meningen me kjolen att de skall höras då jag dansar runt och energier skall flöda i klang BlessedBe Kram Hias

KlaraStjarnljus
0

#6 jag tror att det är precis något sådant jag skulle behöva, så det inte blir så tyst och flåsigt, och så kanske jag till och med vågar sjunga eller mässa om jag har lite "komp" ^^

Men det får vänta tills det är dags. Blessed be :)

Bappho_
0

Du är inspirerande Hias :-)

Hias
0

Tack Bappho mycket av de jag delar med mig av är sådant min älskade mormor lärde mig och jag känner att kan jag få förmedla detta så gör jag gärna det /Senaste tiden har jag brunnit för att få visa att vi visa,klocka och lärda kvinnor och män faktiskt finns därute och inget jag menar inget får trycka oss tillbaka någonsin mera.Och som min älskade mormor sa att kan man delas sin glädje så får man de tredubbla åter och kan man ge varandra kraft och styrka på olika vis så blir man kraftfullare i sinne.

Så de är bara mig glädjande att få dela med mig och kanske ni kan skapa eder liknande ting och jag bidrager gärna me något .

BlessedBe Hias