Jag är så glad för att min ena syster med familj verkligen ska flytta den här gången. Från ostkusten till västkusten, men det blir 10 mil närmare mellan oss! 
Och sen är jag glad över er här inne också *kramar om hela bunten* Kände mig hemma direkt =)

Jag är glad! Min dotter kom hem just, efter sin friluftsdag, promenad på ön i snö/regnet! Men hon kom hem som en solstråle! Med ryggsäcken full i skatter!! Stora, små, runda och kantiga stenar! I helgen ska hon ta med mig till sin magiska plats, det ser jag fram emot.
Jag har vispat ihop magisktgoda pannkakor, ska steka dem till middagen åt mina kära barn:)
Blessuð
MVH Isnornin
Glädjen i dag är att kunna läsa vad ni har skrivit och den rikedom ni förmedlar Glädje 2 har börjat skola om plant, och allt växer som det ska.
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag är glad över att jag har hittat hit till det här häxforumet som jag inte trodde fanns! Jag är också glad över att jag har helg redan från och med ikväll när min äldste son kommer hem från dagis, eftersom att han är ledig i morgon, han går 15 timmar i veckan sedan han fick en lillebror. Jag är glad över att jag och yngste sonen fick tårta i dag eftersom att vi avslutat babyrytmiken, nu är han ju ingen liten bebis längre, han är en liten kille på 13 månader.
Ha det gott & trevlig helg!
M

Välmött alla igen jag har haft en mycket trevlig testund med vår syster härinne sofielunsen och pratat om lite allt mellan Himmel och jord dessvärre så har ju vädret inte varit de bästa menmen .
BlessedBe och krampå er alla

Jag är glad och lättad över att vårstädningen på nedervåningen snart är klar efter tre dagars gnetande med trasan. :-)

Jag är glad över att forumet funkar igen som det ska.. vart lite orolig i morse..
Och så är jag glad över min sköna nattsömn som jag inte har fått på ett tag..
Och så är jag glad över att få dela tankar och annat med er här inne!!
Var rädda om er där ute! Kramar från /Hadina

Jag tänkte faktiskt gå i Hias fotspår och säga att dagens glädjeämne var att få träffa en häxsyster. Vi är ju så utspridda i hela landet så det är kul att ha någon i närheten :) Och en sådan inspirerande häxa också! Tack för den fina téstunden :)

Tack själv #9 du gav mig värme och glädje så vi kommer få många stunder tillsammans de är jag säker på BlessedBe Hias
**Glädjeämne till fick ett svart kuvert idag innehållande ett guldpåse med vackert blått välgörande salt i, från en annan häxa. Tack Hias

**
Vandra i Ljus å Skönhet

En ära och tack själv askfisen och må det giva dig många sköna stunder

Jag är glad för att vi har gjort vår hindersprövning och när vi ändå var på skattemyndigheten så passade jag på om att ansöka om att lägga till namnet Tindra till mitt namn…så nu är det inte bara ett smeknamn utan officiellt heter jag nu Eva Tindra Kristina …Hade väl egentligen velat ta bort namnet kristina men av respekt till mina föräldrar så fortsätter jag att heta det ialla fall så länge de lever. Kram tindra

Grattulerar Tindra!!:)
MVH Isnornin

#13 Gratttis till allt du fått gjort idag när du ändå nämner det så måste jag fråga om de kostar något extra att lägga till ett mellan namn? Vet att då jag för 15år sedan tog min mormors efternam så kosta det inget eftersom min mor hette det som ogift(vill ha mormors efternamn eftersom vi stod så nära och hon va en samisk Häxa shaman allt i ett ,och hon är här hos mig nu själsligt)och kände att när hon inte fanns kroppsligt så vill jag ändå bära nått av henne. BlessedBe Hias

Idag har jag haft tvättstugan för mig själv hela dagen. Jag gillar att tvätta. Gillar lukten av nytvättade kläder. Det är mycket lugnande och meditativt att tvätta, vika, stryka, fixa.

nej det kostade inget att lägga till namnet kram tindra

tack för svaret då skall jag ordna det så jag får Hias som mellannamn Kram Hias

I dag på väg till sjukgymnasten såg jag i Weibulls fönster en alldeles förtjusande liten byst/statyett av en figur i något stenmaterial, som måste vara en gudinna! Den liknande Aphrodite!
Åhhhh vad jag blev förälskad i denna figur. Finns den där nästa gång så köper jag den och så ska ni alla få se den och förstå vad jag menar. 

#19 åh jag skulle själv vilja ha en statyett av afrodite av nåt slag :)