Någon som har??
Väl mött igen systrar och bröder. Nu har jag en undran igen som alltid *L* jag skulle vilja veta om de är någon här som eventuellt har en längre kåpa till salu för en bra penning eller något annat i utbyte.
Jag har två egensydda kåpor som jag endast brukar i hemmet men har hört viss sägnen att om man kan få tag i en äldre använd kåpaså kan de bringa tur????
Kåpans utseende har ingen större betydelse utan kraften som sitter i den . Kanske jag har någoom man i sin tur kan behöva va vet jag just nu har jag en tarotlek dels wicca Divinations kit samt Sensueal Wicca tarot de är så gott som oanvända har skaffat dem på ISIS Kammare men dem har inte tilltalat mig utan min trofasta lek är densom är talande.
Vore glad för alla svar och kan då sända tel nummer eller dyligt/BlessedBe Hias

Är kortlekarna till salu?
MVH Isnornin
Jag har en kåpa som ajg sydde för många år sedan, den har vart med om skogsliv, en lägenhetsbrand, en musinfestion mm.
Kan tänka mig att skiljas från denna då den blivit litet för trång över brösten på mig ^^ Den är lagad där mössen ätit men är ändå i fint skick. Det är någon sorts ylleblandning och den är ofodrad.
kan ordna bild.
PMa mig för mer info.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#2 årdna gärna en bild!! Har mössen snaskat på den;)) Hungriga så stackare….
MVH Isnornin
tror faktiskt de tugga på den för o bygga bo till sina bebisar… för det var liksom urgröpt och fullt med bös när jag tog upp roben ur lådan den legat i…. så det var mer ett bo än random tuggande :D
Helkroppsbild av roben, en kudde fick agera huvud o hålla upp huvan. de mörka fläckarna är där jag lagat hålen.

o här är de tre broderier som finns på högerärmens nederkant.

Manteln är svart emd vita stickelhår. jag är ca 168 lång o provdockan är inställd på ungefär samma längd. Jag drar ca XL i topp men har bara C-kupa i BH så man vet hurmycket man kan klämma in i roben :D
runt rumpa är det mycket rymligt :D

Den är jätte fin LinaN vad dultig du är!!!!
MVH Isnornin

Jag har en offwhite fotsid kåpa…som jag gärna byter mot en svart eller grön! jag är 192 lång….xxl över axlarna så jag förstår ju att det inte är många som ev. har nån…men värt ett försök iaf!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#6 Den är riktigt riktigt cool, Lina hade den på sig i helgen på kursen min och den var verkligen snygg!

Ja jag är helt utrymd idag tror jag visst ser inte hör inte*S* så glad över min soffa jag fann helt oförstörd och man skulle slänga denna ofattbart hur en del tänker????
Ja Isnornin Jag har två olika lekar här hemma som inte tilltalar mig fast jag trodde det från början.
#7 jag kan nytillverka mantlar/kåpor på beställning, säg en 3-4 veckors leveranstid, de brukar hamna på mellan 800-1000kr beroende på hurmycket tyg som går åt… o är man längre och bredare över axlarna så brukar det gå åt en del ^^
:)
#8 kul att du gilla den :) Den har vart en trotjänare ett bra tag :)

#10 beställes härmed….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#10 jag med:)
MVH Isnornin
låter fint! ska kolla över vad min leverantör har för färger och kvalisorter…. :)

MVH Isnornin
**Kommer säkert att behöva en mantel iframtiden. då hoppas jag att LinaN skatillverka den åt mej.
**
Vandra i Ljus å Skönhet