Kolla om någon har?
Välmött kära systrar och bröder,jag tänkte höra om någon eventuellt har små klockor eller bjällor som man vill bli av med? Jag har en kjol som jag skall ha till min kåpa och vill sy in lite klockor och bjällor i den vet att de finns på hobby affärer men tänkte kolla här inne först häxa som man är så är de lite extra speciellt om de kommer från en medsystra eller broder. Kan även ta imot om de finns annat smått o gott som man kanske känner att man skall hiva bort av någon andledning.
BlessedBe /Hias

Bra idé att samla bjällror och små klockor från dina medsystrar. Jag minns den första maillistan jag var med i när jag precis skaffat internet. Vi var häxor och druider från en massa olika länder och vi började att byta knappar med varandra och så sydde vi upp dem på ett band. Alla skickade tre knappar, en som representerade guden, en gudinnan och en som representerade oss själva. Det var så roligt att gå till postlådan varje dag och få kuvert från hela världen och bandet med knapparna blev väldigt magiskt och kraftfullt.
Jag ska genast leta rätt på någon liten bjällra till dig :-)

Tusen sköna varma kramar Bappho och jag kan se om inte jag har en liten gåva till dig Bless you /Hias

Kanske en knapp så jag kan fortsätta på mitt magiska band ;-)

Ja absolut så skall jag se efter en knapp

Jag skall genast kolla vad jag har…..*S*…nåt fint gyllen knappigt kanske…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sänder något till dig oxå broder/BlessedBe Hias Pssssss hitta frö rätt Kram

#6 jaja men…tusen tack! de kom i torsdags, har bar glömt att säga det…ska sätta dem idag i ett litet minväxthus….*S*

Så må det vara! tackar!
Jag har en liten klocka till dej, hör av dej så skickar jag. (om du vill ha fler)
Vandra i Ljus å Skönhet

ohhhhhhhhhhh va glad jag blir tar gärna imot flera och finns de något jag kan göra för dig så hör gärna av dig ärade systra
sänder dig ett mail me min adress Bless you Kram Hias
skickar imorgon
Vandra i Ljus å Skönhet

#12 sänd mig din adress så sänder jag din gyllene påse med mitt badsalt BlessedBe

Jag har en bjällra! Jag har länge undrat vad den har för syfte, varför den ligger där och visar sig trots att jag städar, om den vill användas till något, och nu vet jag! Den ska till Hias!

#14 ja du ser allt har sin gilla mening och jag tager imot den med största glädje den skall få sin speciella plats på min kjol,har lovat att när jag är färdig me kjolen så kommer jag att lägga ut en bild på den Bless you Klarastjarnljus
#1 Eftersom jag har en ansenlig samling av knappar så skickar jag gärna några knappar till dig
# Hias! Tror nog jag ska hitta någon liten bjällra eller klocka i mina gömmor till dig.
Om ni skickar mig era adresser i PM så ska jag genast se till att dom hittar rätt väg till ER.
BlessedBe /Junetta

#16 jag sänder dig något i retur BlessedBe /Hias

Bjällran låg inte på sin plats, jag har letat överallt, och jag som hade tänkt skicka imorgon. Jag antar att den bidar sin tid, och att jag ska hålla mina impulsiva hästar litegrann ^^
Den kommer fram.

#18 klart den gör de vill ge dig ett litet spratt just nu