Häxor iFokus

Häxor

Etikettmånen
Läst 1090 ggr
Ayena_old
0

Nymånens skära

Jag har precis stått och beskådat nymånens skära från balkongen. Den är på nedåtgående i väster just nu.

Det blev en liten månceremoni också!

BranDuir
0

Bless!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Coturnix
0

Har du inte möjlighet att fotografera? Jag vill så gärna se månen…det är så mulet här…solen lyste fram ett ögonblick strax innan den sjönk ner…;)

Hias
0

Instämmer med #2 här är de för molningt för att få en chans att se något vi har dock haft regn just precis hela dagen.BlessedBe

BranDuir
0

Försökte ta en bild i en molnglipa….vackert orange månskära…men ljuset var för sva t för att de skulle bli nåt….men till tröst kan jag säga att hon är vacker ikväll!

Hias
0

#4 tack broder för att du delar med dig av de du kan se jag blundar och ser hur vacker hon kan vara Bless.

Ayena_old
0

Skulle gärna fotografera om jag hade ett stativ. För man måste väl räkna med lång tid om man fotograferar på natten? Är ganska dum som fotograf med alla tekniska inställningar * fnissar *  Däremot så är jag väldigt bra på att fånga motiv :-)

Bappho_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev ingen bra bild med kameran alls.

BranDuir
0

bättre än min som blev kôlsvart…*S*

Hias
0

#7 jag såg ingen alls här pågrund av alla moln som dock va ivägen men tycker din bild va vacker .BlessedBe.

isnornin
0

Att jag inte tänkte på att ta kort! Den var så vackeer här i går, jag ståg och beundrade den ifrån mitt sovrumsfönster!

MVH Isnornin

Coturnix
0

#7Tack för bilden.;)

Iram
0

Tänk som jag har väntat på denna nymåne!

Nu är det äntligen dags att börja sådden på allvar. Under andra delen av mars kommer jag säkert att så minst 10-15 olika frösorter. Yippie!!!