Nymånens skära
Jag har precis stått och beskådat nymånens skära från balkongen. Den är på nedåtgående i väster just nu.
Det blev en liten månceremoni också!

Bless!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Har du inte möjlighet att fotografera? Jag vill så gärna se månen…det är så mulet här…solen lyste fram ett ögonblick strax innan den sjönk ner…;)

Instämmer med #2 här är de för molningt för att få en chans att se något vi har dock haft regn just precis hela dagen.BlessedBe

Försökte ta en bild i en molnglipa….vackert orange månskära…men ljuset var för sva t för att de skulle bli nåt….men till tröst kan jag säga att hon är vacker ikväll!

#4 tack broder för att du delar med dig av de du kan se jag blundar och ser hur vacker hon kan vara Bless.

Skulle gärna fotografera om jag hade ett stativ. För man måste väl räkna med lång tid om man fotograferar på natten? Är ganska dum som fotograf med alla tekniska inställningar * fnissar * Däremot så är jag väldigt bra på att fånga motiv :-)

bättre än min som blev kôlsvart…*S*

#7 jag såg ingen alls här pågrund av alla moln som dock va ivägen men tycker din bild va vacker .BlessedBe.

Att jag inte tänkte på att ta kort! Den var så vackeer här i går, jag ståg och beundrade den ifrån mitt sovrumsfönster!
MVH Isnornin

#7Tack för bilden.;)

Tänk som jag har väntat på denna nymåne!
Nu är det äntligen dags att börja sådden på allvar. Under andra delen av mars kommer jag säkert att så minst 10-15 olika frösorter. Yippie!!!