Dagens glädjeämnen 10/3
God morgon alla vänner!
Jaha idag är bara att plita på, jag har inte hunnit känna efter ännu…*S*
B*B*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Välmött alla! här är vädret dock inte så givande men kan inte alltid begär solens strålar.Men i övrigt så vaknade jag efter en god nattsömn och alla de små va goa på morgonkvisten.Så dagen blir att småstöka lite hemma och sedan ta mina tvillingtjejer till bibloteket i eftermiddag.
BlessedBe Hias

Jag tycker om de här trådarna, även om det ibland känns som att man inte har så mycket att vara glad åt så hittar man ändå något.
Idag är jag glad och tacksam över min fina familj, som är allt för mig. Min älskade som är min själsfrände, bästa vän och stora kärlek, och min dotter som är mig kärare än livet självt. Jag älskar er! Varje dag är jag stolt över att få leva tillsammans med er och dela era vardagar.

Jag lever fortfarande på hur lyckad festen var:) Ser fram emot fler…
Jag är glad för att jag vann aktionen på tradera (en sak till min dotters rum). Håller på att planera hennes rum (jag ska göra om det i maj). Hon vill att det ska vara i samma atmosvär som gästrummet/biblioteket, hon trivs så bra där inne….
MVH Isnornin

Inatt sov jag åtta timmar i sträck! Detta har inte hänt på - jag vet inte hur länge.
Det är solsken idag och naturligtvis blir det en promenad efter lunchen!

#4 Vad bra , då fick jag ett glädjeämne av dig då! Och aav er som tycker om dessa trådar!
Blessed Be you all!!!

Är fortfarande glad sen igår haha. Känner mig dock lite loj efter gårdagens eskapader.

Jippie, jippie, hurraaa…. Tranorna kom idag!
Den dagen tranorna kommer är den bästa dagen av alla på året för mig sedan jag flyttade till mitt hus för snart tio år sedan. Mitt hus ligger direkt intill en fågelsjö så fågellivet här har blivit viktigt för mig. Det är så tyst här de månader de är borta för jag är så van att hela tiden höra deras kakafoni. Tranor, sångsvanar, gäss och änder låter väldigt mycket.

Jag glädjer mig åt att vi har hälsan så pass att vi kan ha barnen på dagis. Den stora har saknat dagis.
Jag glädjer mig åt att Lisbeths plåga äntligen är över.
Hmm.. jag gillar dessa trådar jag med. :)

Det bästa hittills är hackspetten som karvar i en asp så att flisorna ryker…det ser ut som om ngn hällt ut en korg med hyvelspån nedanför trädet. ;)
Och att tranorna flög över, förmodligen på väg till hornborgarsjön.

Och jag blir så glad för att vi har varandra här inne bara det är en enorm glädje att se varje dag tusen sköna värmande tankar till er alla och älskar denna tråden.
BlessedBe/hias

Hade medarbetarsamtal med min chef idag. Jag fick mycket beröm, och sånt blir man ju glad av. Något att leva på de dagar jobbet känns tungt. :-)

Som en liten 'smygläsare' som ännu inte börjat skriva här inne, så känner jag ändå att jag vill skriva i den här tråden. För just en sån här daglig tråd om glädjeämnen är precis vad jag önskat mig en stund =)
Så, dagens glädjor:
- Sov för första gången sen i höstas med öppet fönster. Jag sov jättebra trots att jag vaknade ett par gånger under natten.
- Våren börjar på allvar komma hit!
- Jag börjar äntligen må bättre överlag, inte bara på några punkter.
Och SOLEN skiner genom regnmolnen!!! 

Välkommen som skribent vän! BB
Det bästa idag var att jag kunde med att gå och handla iklädd mysbyxor och inte behövde ha någon jacka på mig. Och min grönsaksodling växer och frodas i mitt köksfönster.