Min vän Adde!
Nu kommer vi kanske lite ur spår men för mig viktig figur i mitt sovrum. Och de är min sängkamrat Adde Fladdemus ,han sitter ovan mitt huvud brevid min spellsppåse om godnattsömn samt min kraftpåse. Givetvis har jag även drömfångare och min vakande häxa ovan säng.
Kanske en udda grej men ack så viktig för mig.
BlessedBe /Hias

Åh, Adde var det sötaste :) Jag har också en drömfångare, jag tror stenhårt på dess förmåga att hålla mardrömmar borta. Har inte haft en mardröm på flera år nu. Bara sporadiskt, men då får man hänga ut fångaren lite, så blir det bra igen. :)
Här är min vän Nalle, som har skyddat och värmt mig under många nätter. Nu har han dock pensionerats och får bo i mitt häxskåp tillsammans med sina vänner.

#2 så stilig han va Nalle ,ja Adde är en charmerande gentleman som man alltid vet va han finns och dessutom skyddar han mig hela natten.

trevligt Hias ..jag äger en bror till adde…vi kallar honom fladder. Han är dock mest framme vid samhain men jag kanske skulle ha honom framme på heltid. Jag älskar fladdermöss. Där jag bodde förrut brukade jag gå till ett ställe vid nissan sena sommarkvällar och titta på när fladdermössen jagade insekter över vattnet. kram tindra

Fairytindra jag tycker att Addes bror Fladder skall få vara framme och va eder väktare året om visst är de ett speciellt litet mäktigt djur så länge man håller sig till freds me dem.
Bless you Kram Hias Ta fram Fladder nu…

visade just din bild för min son och han noterade genast att vi har precis likadana sängar oxå….jag säger bara Ikea kram tindra

Ja du jag är ett fan av Ikea älskar deras stil då jag inte finner något gammal som jag oxå har här hemma.Kram Hia

Nämen
En sådan underbar Adde!!! 

Jag gillar din sänghimmel, läcker:)
MVH Isnornin

Tack isnornin jag har sytt den själv har överkast i samma ,gardiner mm jag syr det mesta själv 

Jag kan inte sy för 5 öre;)) Någon tygkasse får jag till, som jag har när jag ska handla, avskyr plastpåsarna;))
MVH Isnornin

Näää nu skall du int va sån mot dig själv alla är vi duktiga på olika vis och tur är väl det då kan man ta hjälp av varandra.
Kram Hias

Det har du rätt i, tur vi har varandra!
Kram
MVH Isnornin

påtal om att sy, någon som vet en bra affär i stockholm där man kan få tag i billigt tyg av alla sorter? Kanske finns någon sida på internet med bra sybehör också? Alla tips är välkommna :)

jag skulle vilja veta vart man fðr tag pð tyg med solar och mðnar pð…
MVH Isnornin

#15 jag har funnit mina tyger på Crystylhouse i Sundbyberg här utanför Stockholm.Vet dock inte om dom har någon sida på nätet???