jag undrar
Jag satt i en disskution på ett annat forum där jag kom att fundera.
Jag vet att det finns häxor där ute som är mediala, på någon nivå. Men jag har inte den blekaste uppfattningen om ungefär hur
vanligt eller hur ovanligt det är. SÅ då tänkte jag om ni ville hjälpa mig
att få en bild av ungefär hur det ser ut..
Så om ni vill, en handuppräckning om ni arbetar medialt är medialt lagda eller inget av dem. Då är jag naturligtvis intresserad av allas röster här inne. :D
Jag börjar med att säga att jag arbetar i tider medialt, men är inte mitt primära fokus. Tror jag. :P
Tack för sammverkan.

nej jag har nog inga mediala krafter…jag har healing i händerna säger folk men inget annat kram tindra

hand upp….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

hand upp
MVH Isnornin

jag får nog räcka uppp min hand med!

Så än så länge är det 3 av 4. Inte illa ändå. Nej. 4 av 5 menar jag.
Hmm. Healing är ju superbra. Jag skall köra lite ikväll här om
någon timme. Brygden jag kokade ihop igår satte verkligen fart på
förkylningen. Känne rmig faktist rätt glad över den, det är många år sedan jag kokade ihop en ordentligt besvärjad brygd. Men igår gjorde jag det och den blev stark.. Inet bara jag som drack
av den och blev påverkad. Så det var en rolig comeback må jag säga.
Lote off topic sådär.. men healing var det ja.. hela i kväll även det
första gången på många år.
Sanndrömmar och heling som folk säger att jag äger, vet inte vardu räknar det, men så är det
Vandra i Ljus å Skönhet

Ja om jag skall vara ärlig så är jag själv lite konfus vart linjen skall dras. i min mening så är det mesta samma ändå. För mig är
skillnaden på en ande och en astralbesökare minimal. Den ena har
en kropp den andra inte.. den enda är en smula mer stadig än den andra.. men ändå samma. Den egentliga disskutionen handlade om att legitimera häxor. Om man kan vara legitimerad häxa och hur det kommer sig.
Då kom jag att tänka i dessa banor.. Men i min mening är vägen till sanndrömar ungefär samma som portalen till andar. Jag anvädne riaf samma tillväga gångsätt för allt.
Men så är jag osäker på vad som egenltigen är vad med.
Jag kallar mej nog inte häxa men har dragnig ditåt, och då spelar det ingen roll vad jag anser, kan inte råda över det faktumet, de bara är så.
Vandra i Ljus å Skönhet