Häxor iFokus

Häxor

Etiketti-häxans-trädgård
Läst 1177 ggr
FantasyMoon
0

online köp fröer

Ja jag hoppas att det hamnade i rätt kategori. Jag är usel på att placera saker på rätt ställe..

nu slite rjag nästan håret av mig här.. jag bara kan inte samla tankarna nog för att hitta en rba online butik för fröer. Jag hittar dussintalet som säljer färdig torkad vit salvia.. men jag vill ju odla själv!
jag vill dra upp mina egen salvia, belladonna och liknande. Lavendel är ju enkelt att hitta, kamomill och de andra som är vanligare. Men de ovanligare häxfröerna då?? Finns det någon här som vet hur man kan få tag på diverse av fröerna?

BranDuir
0

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BranDuir
0

Stormhatt
0
FantasyMoon
0

Tack så mycket BranDuir och Stormhatt! :D

Noter att jag har sett särskrivningen i titlen. *generad*

BranDuir
0

#4  min glädje att kunna hjälpa… inte ska du vara generad över det….shit happens (och som de säger i Indien…if shit happens twice it's bad karma)…

har kommit på mig själv ett antal gånger med det…och jag avskyr särskrivningar…typ "Kassa biträden sökes" eller "vi kollar olja och spolar vätska på er bil"

isnornin
0

Ska vi här vara generade över småsaker, så får jag nog sluta skriva härGenerad

MVH Isnornin

FantasyMoon
0

Ja ni har rätt i det. Det genanta i saken var att jag gick rätt från ett samtal om just särskrivning till att särskriva.. :D 
en av mina favoriter är visserligen felstavat och inte i sär skrivet.
"Vi har pissa i frysen"
Den tycker jag är nästan sin vikt värd i guld.

BiGavia
0

WWW.raravaxter.com , www.ortagarden.com de har salvia apiana , chili och flera basilikasorter . Salvia apiana finns inte vad jag kan se på nätbutiken, men i katalogen de skickar ut: Den innehåller också en hel del recept

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

FantasyMoon
0

ah. ännu en jättebra länk! Super tack!! Nu kan jag nästan inte begripa att jag inte kunde hitta något bra själv.. finns ju så många bra där ute.