Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 674 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 4/3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fortsätter väl på detta tema …. 

Idag vaknade jatg till ett krispigt landskap…7 minusgrader, men trots det hela gräsmattn full av olika sorters snödroppar….strålande sol…en piirande känsla av glädje i kroppen….himlen blåare än blå…fåglarnas sång i soluppgången….och vetskapen om att det bara blir bättre och bättre nu….somamren kommer en dag närmare….Blessed Be ye all!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0

Välmött BranDuir och alla andra systrar samt bröder här spritter de i hela kroppen ,solen skinner och fåglarna kvittrar.

jag känner mig full av energi och magi så dagen lär nog fyllas me mye glädje och kreaktivitet.

Bless you all/HiasGlad

Alvljus
0

Jag är glad för den uppmuntran jag fick igår, som väckte min sovande skrivarlust!

Astrina
0

Jag väntar på att håret ska torka och funderar på vart jag ska ta vägen och plugga idag, antagligen bibblan.. Under tiden njuter jag av solen, fågelsång och te.

isnornin
0

Jag är extra glad för ljuset i dag!

Känner mig kreativ och full av kärlek!

Blessuð

MVH Isnornin

Hias
0

Känner att de spritter i mig av allt ljus som strålar in skall nog ta mig en promenad ut till skogs för att sen gå hem och baka lite glädjebröd så barna få färskt gott bröd till mellanmål då de slutat dagen i skolan.

BlessedBe Hias

Sofielunsen
0

Åh det bara spritter i min kropp också. Tror ni det är våren som kommer, bröder och systrar? :) Idag blir det skola och sen jobb till sena kvällen.

FantasyMoon
0

Mitt glädjeämne för dagen.. att min man känner sig stark nog för att orka ta hand om sin familj idag. Att det är okej att jag får sitta här och samla mig, samla min energi i ro. Vårda värken så att säga. Det glädjer mig..
Det glädjer mig även att drömmarna är på väg tillbaka.

Keffria
0

Solen glädjer mig som alltid. Mina frön kommer nog idag med posten och det är verkligen något att fira. Nu måste bara fingrarna låta bli att plantera dem för tidigt. Sen mitt ständiga glädjeämne som trots förkylning och feber är en stor solstråle

Keffria
0

Solen glädjer mig som alltid. Mina frön kommer nog idag med posten och det är verkligen något att fira. Nu måste bara fingrarna låta bli att plantera dem för tidigt. Sen mitt ständiga glädjeämne som trots förkylning och feber är en stor solstråle

Hias
0

Nu har mina barn anlänt här hemma och vi har mumsat i oss av brödet och solen skinner lovar att mina grannar (bor i hyreshus) klias sig i huvudet och tänker nä nu är hon väl helt galen*L*. men dom har inte förstått glädjen av att få sätta sig i solskenet och bara få andas in den friskt småkyliga luften och fråga sina barn hur deras dag har varit och dricka te och äta de nybakta brödet och känna deras kärlek som de har att ge än.

BlessedBe/Hias

LinaN
0

Jag hittade en förtjusande liten docka nere på second hand butiken innan idag…. fullständigt underbar! Sen att jag fick post med litet saker ajg vunnit på tradera gjorde det inte mkt bättre! :)

o sen fick jag besked från Ginza nyss att mina filmer är pacakde o skickade så dem har ajg imorrn om jag har tur!!!! Xena-maraton!!! Here i come!

sen väntar jag på några andra auktioner ajg vunnit på tradera så massor av roligt i brevlådan denna veckan mao. :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hias
0

#11 vilken underbar dag du må fått haft extra värme till er alla från mig och mina barn/Hias

Coturnix
0

Rabarberknoppen skjuter upp ur jorden! ;D

lightseeker
0

neeej, så söt #13

isnornin
0

#13 å så fint, vad glad jag blev av att se den bilden:)

MVH Isnornin

Astrina
0

#13  nämen så söt och näpen!! Kan man ha som husdjur? Jag vill ha..

lightseeker
0

jag tycker att det ser ut som en spirande, hemlighet, ett sköte.

Astrina
0

#17 jaa när du säger det så.. hmm undrar vad som skulle förvirra folk mest - om jag har ett sköte eller rabarberknopp till husdjur…

Panora
0

Dagens glädjeämne … ja, det blev ett eget inilägg av min dags glädje. Glad "Idag är jag häxa"

Rabarberknoppen är vacker. Sköte eller rabarberknopp som husdjur? Hakar på temat, och berättar att mitt husdjur är en mus … En vit mus med svarta ögon, som heter Kattla. Ja, hon har några kompisar också, eftersom små mustjejer inte ska vara ensamma, men det är Kattla som är mitt häx-husdjur.

BranDuir
0

#18   tag en rabarberknopp och låt den bli ditt sköte-barn…*S**S**S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Astrina
0

#20 du kan allt du!

Moonchild
0

Riktiga glädjeämnen idag var att sitta ute i solen, på altanen med en filt, en kopp jasminthé och lyssna på Tori Amos och fåglarna. Kände mig stark och vacker :).

Vårdagar när dom är som bäst.

LadyDarkness
0

Mitt glädjeämne idag var en härlig promenad i solskenet med goda vänner. =)

Jättesöt rabarberknopp, coturnix! =)
Blev hemskt sugen på rabarberpaj och rabarbersaft nu! ^^

NightPhoenix
0

#13 Vi ska sitta under rabarberknoppens blad när den växt upp ;-) Underbart Coturnix!

[dcpower]
0

jag tkr det e rent ut sagt skithärligt mä vårkänsla man blir glad i hela kroppenSkrattande