Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 456 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 3/3

God Morgon….

För min del….Strålande sol och +19 i solen…samma känsla av förälskelse som pirrar i kroppen…..

Blessed Be

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Coturnix
0

Det är solsken och doft av jord:)

isnornin
0

För mig är det solen strålar! Kärleken till och från min familj värmer mitt hjärta!

Vårens tecken!! Mycket glädje har det hunnit blivit på morgon kvisten:)

Blessuð

MVH Isnornin

Astrina
0

Tidig morgon med soluppgång och en helt ny vecka som ligger framför. En ny vecka med glädjeämnen och mindre roligt - precis så som vardagen är. En vecka med saker jag vet om ska ske och sånt som ännu inte är till min vetskap. Solen strålar likt den vackraste vårdag, påskliljelökarna jag planterat i en gammal teburk har slagit ut och själv njuter jag av ett te jag fick när jag fyllde år i fredags. Det är en underbar förmiddag och jag känner mig stärkt att ta itu med dagens behöva-göra. Önskar er alla en fantastisk dag!

BiGavia
0

#3 det samma , detta var en underbar tråd

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

[trumman]
0

Storm hagel drivis mental förtvining tvångsarbete låg lön och sura arbetskamrater.

Dagens glädjeämne är att jag står ÖVER allt detta med nyfunnen KRAFT och STYRKA! Vulkanen har börjat spruta igen och jag känner mig så enormt kraft-full att jag är på gränsen att brisera!!

TJO!

Alvljus
0

Mitt liv känns väldigt urkigt just nu, tungt och grått.

Men, igår fick jag en vacker gåva som jag är väldigt glad åt! :) Mina föräldrar har varit i Chile under några veckor för att hälsa på släktingar och en av kvinnorna där skickade med en gåva till mig. En stor lapis lazuli, stor som en tegelsten är den! Den har alltid givits som gåva eller bytts mot något annat, och nu har den kommit till mig. Igår kväll gjorde jag ren den och helgade den. Det känns speciellt att de tänkte på mig och sände en hälsning: Du vet själv vad du ska göra med den.

Det är inte min egentliga släkt utan min styvfars, som är inkaättlingar. Vi har kommit att stå varandra nära på senare år, det är jag också glad åt!

Tack BranDuir, innan jag läste detta kände jag mig ledsen och väldigt trött, men nu ser jag vilken värme jag omges av. Bra idé med denna tråd!!

[trumman]
0

"Den har alltid givits som gåva eller bytts mot något annat, och nu har den kommit till mig."

Sån en underbar gåva - tänk vilken härlig känsla den dagen du själv ger den vidare till någon lyckligt lottad! Vilken dag :D

Alvljus
0

Mmm min dotter ska få den när tiden är inne, hon älskar stenar av alla slag. :)

Stormhatt
0

Snön är tillbaka! Den täcker min värld med en mjuk, vit filt och gör allting vackert!

fairytindra
0

när jag läste ditt inlägg alvljus så kom jag att tänka på en bok som jag läste för ett antal år sedan. Den är skriven av Babra Wood och handlar just om en sten som vandrar från urtid till nutid. Jag tror att den hette i vattenstenens hjärta. Har du läst den? kram tindra

Alvljus
0

Spännande, nej jag har inte läst den. Ska se om jag kan hitta den!

LinaN
0

idag är det 23 år sedan jag kom skrikandes till världen med små lodjurstoffsar på öronen och med segerhufva.

Trots allt så är jag här idag, levandes med ett fåtal mycket goda vänner omkring mig, lyckligt lottad att ha lärt mig så mycket över åren. Men ibland vore hälften mer än nog.

Det har vart en vacker dag, med mycket sol och milda vindar. Snart kommer man gå barfota! :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

isnornin
0

#12 Grattiskramar till dig <3!!

MVH Isnornin

LinaN
0

#12 tack :)

Astrina
0

Ja, GRATTIS!!!

BranDuir
0

Grattis på dagen LinanN!!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Moonchild
0

Grattis på födelsedagen!

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grattis på din stora dag LinanN och bless you/Hias

LadyDarkness
0

Dagens glädjeämne för mig är att jag och mitt ex har en så bra och avslappnad relation till varandra trots att det bara var en vecka på dagen det tog slut.

Grattis till LinaN! =)

Coturnix
0

-Ja hurra för LinaN! :)

LinaN
0

hurra för alla er också :D som hejar på en! Det känns skönt att folk uppskattar en bara för att man finns! *stor bamsekram*

Ayena_old
0

Idag har jag möblerat om så att sängen står där den ska stå, dvs jag har flyttat om allt i sovrummet. Nu känns det bra, energierna känns bra och katten bekräftade detta genom att ockupera sängen och har legat där hela dagen.

Nu ska jag tända en rökelse och ett ljus - och insupa kärlek och lugn.

Coturnix
0

Låter fint Ayena! Jag har också flyttat på sängen och det blev såå bra! ;)

Ayena_old
0

#22 - Jag ändrade på möbleringen för ca en månad sedan, tyckte bara att jag skulle "göra om" - Visst blev det snyggt men det stämde inte riktigt. Så nu har jag flyttat tillbaka till det läge som det ska vara. Sängen ska ju stå vänd i rikting mot ytterdörren. Man ska aldrig vända ryggen till ytterdörren.

Denna ommöblering och total städning blev också en symbolik för mitt nygamla "häxjag".

I morgon ska jag ut och köpa lite härliga ljus och kanske något annat nytt och inspirerande ;-)