Häxor iFokus

Häxor

Etikett: gudinnor-och-gudar
Läst 893 ggr
[dcpower]
0

hur märker man att gudenGudinnan e med en

hur känner man om guden gudinnan e med en. när jag blundar kmr en konstig svart skugga flygande förbi å så hör jag ljud:S:S kan nån förklara det för mig

Moonchild
0

Alla känner väl "sin" gudoms närvaro olika, jag kan tyvärr inte förklara det som händer dig, men det finns ju så många kloka människor här som säkert kan :)

[dcpower]
0

gång på gång när jag blundar ser jag en kvinna med mörkt långt hår:S:S

svava
0

är det ett orm hissande du hör eller ett skratt

[dcpower]
0

snarande ett orm hissande å när jag blundar ser jag en svart skugga  som rör sig. å nån som peta mig på benet:S:S

[dcpower]
0

huu,jag känner att nån e här:S:S

Sofielunsen
0

pröva att prata med henne..alltså den svarta skuggan du ser.

[dcpower]
0

ja,nästa gång jag ser henne ska jag göra det:):) jag tror det är hekate. man kan väl avguda henne fast man e god:):) jag tror jag känner av henne men e inte säker NÅN e iaf i det här rummet:):)

Ceriadwen
0

#7 Säg den som är helt "god". ;-)

Vi har nog alla relativt individuella sätt att närma oss det gudomliga. Jag tror också att de erfarenheter, uppfattningar och attityder man bär på påverkar hur det gudomliga närmar sig dig. Glad

[dcpower]
0

jag e ganska grinig av mig men ibland jätteglad:):)

KlaraStjarnljus
0

vad är det som säger att hekate inte skulle vara "god"?

jag tycker man delar upp allt i svart och vitt alldeles för mycket, försök att öppna dina sinnen och inte dela upp världen i gott och ont. det existerar goda respektive onda handlingar, men krafter såsom gott och ont, det är bara människans kreationer…

[dcpower]
0

ok,tack för tipsetGladSkrattande