Tecken?
Nu kanske jag är lite.. jag vet inte.. Men jag har länge försökt samla mod till mig för att ringa en kille jag är intresserad av och fråga om han vill gå på balen med mig. Idag pratade jag om det med några kompisar och dom tyckte att jag självklart skulle ringa honom.
Men jag är ganska osäker av mig, och jag avskyr verkligen att prata i telefon (antar att det har med att göra att man inte kan se personens kroppsspråk o likn.) så idag när jag gick hem så bad jag desperat om någon sorts tecken på om jag skulle ringa honom eller inte.
När molnen spricker upp någon minut senare och jag vänder ansiktet mot solen, så flyger två fåglar tätt tillsammans.
Jag vet inte, jag kanske bara är vidskeplig? Men om det var ett tecken.. :)

Ett absolut klart tecken!:) Det tar en massa energi av en att tänka "ska jag eller ska jag inte ringa…" ( det kan vi nog många känna igen oss i, motståndet att ringa det där samtalet som känns så viktigt!)så jag tycker du ska ta tjuren vid hornen och ringa, och jag håller tummarna för dig!
Ha det bra,
mvh

Ja det låter som en grej jag skulle ta som ett tecken.. :D Brukar tänka som så att allt som fastnar lite extra inanför näthinnan har någonting att säga.Kör på du! *håller tummarna*
Det där var ett klockrent tecken:D

tecken eller ej, ring i alla fall! :)

Kan ju bara säga att jag ringde idag och han sa att han väldigt gärna ville, om han kunde. Tyvärr så kan kronan kalla in honom närsomhelst, eftersom han tydligen fortfarande är anställda av dom, men vi får se.. :)

Lycka till. :D