Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1455 ggr
Ludvig1
0

Telekines

Finns det någon här som skulle kunna berätta för mig om Telekines. Vill veta hur det funkar och hur man tränar upp sig.

BranDuir
0

det är den lilla lilla gula gubben som sitter inne i telefonen och får den att funka…..fast han är inte kines egentligen…bara kallas så…han är bara gul för att de färgar dom i fabriken

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

lightseeker
0

du en gul kines, sa du, inte röd då, som mao:s lilla, lilla, röda:)?

BranDuir
0

*S*

Coturnix
0

plus i ?-Psykokinesi -att påverka sin omgivning med blotta tanken

Nu tänker jag en tanke.

skogsgubben
0

Jag tänker att min arm ska rör på sig. Oj den rör sig. Telekines? Cool

BranDuir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

så här ser den ut när den är arg….

http://haxor.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=da70e2f0-9271-4893-9f35-184a3a202c4b&Filename=th_swear1.gif

Ludvig1
0

Gör ni narr av mig?

Ludvig1
0

Jag menar om man kan flytta saker utan att röra dem

Coturnix
0

Jag vet inte Ludvig1. Jag har aldrig försökt. Sakerna flyttar sig så bra ändå. Jag har hörts berättat att människor har varit med om det. Men det är inte någonting jag har upplevt. Men jag tänker mig att det skulle kunna vara möjligt. Och jag tycker att det är en intressant tanke att man kan förflytta saker. Det finns forskare som jobbar med det. Hur det har gått vet jag inte. Men tanken att likväl som att skicka ett brev över internet så vore det häftigt att kunna sända över en kopp te! ;)

skogsgubben
0

#7 Nä vi gör inte narr av dig. Tror snarare att tråden spårade ur lite. Rätt sent på kvällen så då spårar saker och ting lät ut. Oskyldig

Telekinesi är annars ett intressant ämne.

BranDuir
0

Nej vi gör inte narr av dig….telekinesi är högst intressant och flera trådar om det finns på olika forum  på ifokus….övernaturligt är väl kanske ett bättre forum än häxor för det ämnet, fast jag såg ju att någon där skickade dig hit…*S*

[dcpower]
0

va?? jag har hört att telekinesi e en sorts magi, å jag misstänker jag har den kraften

Ijin
0

Även om telekinesi kan finnas, tror jag inte att det finns någon som riktigt kan kontrollera den…

[Hellas]
0

#11 Det var "lilla jag" som trodde Häxor forumet kanske visste något om detta. Men visst är det ett spännande ämne.

[dcpower]
0

japp, absolut:):)

Alvljus
0

#9 Bara kom att tänka på… Om magi är att rikta och styra energier för att åstadkomma en förändring av något slag, torde ju elektricitet vara magi? Kanske inte vad man vanligen syftar på när man talar om magi men jag tycker att tanken är intressant. Alltså skulle man då kunna hävda att det faktiskt är magi att sända meddelanden elektroniskt kors och tvärs över världen via internet. :)

#12 Berätta gärna mer, vad är det som gör att du känner att du har förmågan till telekinetik?

[dcpower]
0

att sätta fart på saker när jag tänker på dem koncentrerat  t.ex dörren öppnas av sig självt pennan darrar å hoppar när jag tittar koncentrerat på denSkrattandeSkrattande. det går inte om jag inte e koncentrerad

[dcpower]
0

oj,kom på du mena ju ludvig1 inte mig sorryGenerad

Bappho_
0

De enda gångerna något sådant har hänt mig är när jag varit väldigt, väldigt upprörd. Och då har det varit totalt okontrollerat. Men jag har aldrig medvetet försökt.