Witchfest
Hej där i vintermörkret :) Hitta den här när jag surfade runt lite på nätet http://www.witchfest.net/
Tydligen någon festival med inriktning på häxor, wicca, gudomar, paganism osv. Någon som varit där?
nej,jag har inte vart där men låter otroligt spännande

visst gör det? Synd bara att det är i england.. tycker vi borde starta upp något liknande i sverige :) Eller det kanske redan finns?

#2 Jag har under flera år försökt att få i gång en årlig träff för alla oss som är aktiva som Häxor, Schamaner, Druider, Wicca' s alla facetter…. osv….Laila Wiberg (may she walk happily in the summerlands) och jag försökte redan 1998 att få igång nåt.
Tyvärr verkar det som om de flesta inte är intresserade när det kommer till kritan, för ännu har det inte blivit till nåt sådant med mer än den lilla kärngruppen som arrangerat, trots opp till 150 intresseanmälningar….
Jag har ju påbörjat en tråd om BEltainne…..men inga svar där hittills….vi får se
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ja det är trist när det blir mycke snack och sen inget mer…..
MVH Isnornin

så vad väntar vi på då :)

Det verkar som om vi är ganska få om man ser till sveriges befolkning i sin helhet. Dessutom är vi spridda över hela vårt avlånga land. Däri tror jag svårigheten ligger. Sedan kanske vi är ett försiktigt folk. Vi vill nog gärna veta vad det är vi åker till och helst känna några människor. Nu pratar jag för hur jag TROR att det ligger till. Jag och min sambo åkte förra året till göteborg utan att känna någon där och vi hade en väldigt trevlig beltaine. Så en sammankomst tycker jag skulle vara trevligt kram tindra

jag åker gärna på allt inom rimligt avstånd.. bor isthlm och skulle det va någon träff näa sthlm är jag ganska säker på att en hel del skulle kunna ha möjlighet att dyka upp! jag skulle absout va där