Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1036 ggr
Hias
0

Någon som kanske vet!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kära häxor till medsystrar och bröder ,nu skulle jag behöva lite hjälp eller va man nu må kalla det???

Vid två olika tillfällen så har de trätt fram som ett ansikte i en av mina speglar på mitt altare precis när jag satt mig där.

Jag har lyckas att fånga upp detta på bild men kan inte riktigt se om detta kan vara en kvinna eller man som söker mig genom denna spegel.

Om någon av er kanske har en aning så vore jag evigt tacksam BlessedBe /Hia

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in en till bild  som är tagen vi ett annat tillfälle och man ser det tydligare på denna/BlessedBe Hia

Sofielunsen
0

oj va läskigt.. vad fick du för känsla när du såg ansiktet? Jag tycker att det liknar en sån där grekisk staty från antiken.. får det till att vara manligt.. men jag vet inte..

jag tror det spelar en stor roll vilken känsla du får när han/hon dyker upp.

Hias
0

Tack för ditt svar och just de som är lite märkligt att jag i nulägget inte kan ta på känslan men väl medveten om att jag kommer att få den.

Frågan är dock om de är någon av mina förfäder som söker upp mig genom denna spegel och då är frågan vad vill hon eller han?

Lovar att lämmna vidare om detta Bless you/Hia

lightseeker
0

för mig känns det feminint, mer som en gudinna

BiGavia
0

Är det verkligen ett ansikt eller en symbol?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Hias
0

Tack för era svar och som sagt va få vi se om de återkommer och vilken känsla detta kan ge mig .

Lovar att ge er de svaret jag får/BlessedBe/Hia

fairytindra
0

Jag ser en varelse som sitter med korslagda ben på någon form av bord eller pedistal. Han har svart hår och svarta prickar på kroppen. Min sambo tyckte att han såg en cowboy med hatt och sk tanktop. kram tindra

Hias
0

Tusen tack Fairytindra jag har försökt att lägga stort fokus på detta och jag  vet att min älskade mormor är ofta själsligt hos mig och jag får lite av en känsla att de kan vara eventuellt hon som vill visa sig i spegelen men är inte helt säker .

BlessedBe /Hias

fairytindra
0

ok ja man ska lita på sin intuition. När jag hade lagt mig i går kväll så kom jag och tänka på pan…Jag har länge försökt få kontakt med honom utan att lyckas…jag kan förnimma honom när jag är i skogen men jag har aldrig sett honom. Läste en bok om en man som träffade pan och på hans beskrivning i boken var han inte helt olik det som jag urskiljde i bilden…kram tindra

[trumman]
0

Hrm… det är väl målat/satt fast ngt på spegeln?

Man ser (vad det nu är) spegla sig själv om man zoomar in ju.

Raxic
0

vackert altare i vilket fall ;)

[trumman]
0

Ja det skriver jag under på också :)