Häxor iFokus

Häxor

Etikettmånen
Läst 2621 ggr
Coturnix
0

Månen idag Valentin

lightseeker
0

å, vackra måne

valentin-dag

skåda kärleksmånen

det gör jag

Bappho_
0

O, hur lyckas du få sån vacker närbild på månen!?!

isnornin
0

underbart!

MVH Isnornin

Coturnix
0

#2 Jag blev snopen själv. Kameran hade bättre möjligheter än jag visste om! Det var ju dagsljus och solsken på samma gång som månen fanns där också. Såg bilden i normal storlek i datorn och Wow! Man ser ju kratrarna!!;)

isnornin
0

Ja enormt fin

MVH Isnornin

Coturnix
0

Va? Vad är det för ett "troll" vi har fått in nu mellan #3 och #4 vad dumt sagt! Vadå plan? Aha…jag skrev ordet wow…nu kommer den säkert igen…;)

isnornin
0

någon irrrriterande reklam…. de har börjat stoppa in dem lite över allt!!

MVH Isnornin

Coturnix
0

wow

Hoppas de betalar bra! Annars skulle jag helst vilja ha reklamen ,exempelvis, i egna reklamtrådar.

NightPhoenix
0

Åh Coturnix vilken underbart vacker bild av månen Kyss

BiGavia
0

Enormt fin bild, tror jag snor den om jag får Generad

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Coturnix
0

Jag tror det är sajten som "äger" bilderna man lägger ut. Månen är annars allas måne!;)

Bappho_
0

Mer såna bilder, snälla… Coturnix, fota flera till oss nu när månen växer sig allt större!! Skrattande

Coturnix
0

Alla får hjälpa till! Vi måste ha "månobservatörer" utspridda över hela landet! Det beror på vad det är för väder. Här har det inte varit klart på evigheter. Men igår kom Solen också!;)

Bappho_
0

Jag har aldrig prövat att fota månen i dagsljus och min kamera har bra zoom så jag ska kanske göra ett försök jag med :-) Här skiner solen och himlen är klar, men brrrrr så kallt det är.

Coturnix
0

Stativ är bra så att det går att ha lagom lång exponering utan rörelse.

Bappho_
0

Även i dagsljus?

Coturnix
0

#16 Nej igår hade jag inget stativ. Jag var bara ute och gick i skogen och kolla på olika mossor. Hade inte väntat mig att månen skulle finnas där.;)

( Ja inte bland mossorna då utan att månen skulle synas fast solen sken.)

NightPhoenix
0

Åh jag har ingen kamera :-( men min yngsta önskar sig en i present när honfyller år i april och hon är så ursnäll så jag får säkert låna den ibland :-) eller så kan hon fota fina bilder till mig om jag ber henne snällt.

Coturnix
0

#18 Jag har ingen diskmaskin, ingen torktumlare, ingen… och ingen köksfläkt…jag har nog prioriterat lite konstigt i mina dagar…

isnornin
0

#19 åh vad du kan få mig att le!

MVH Isnornin

Bappho_
0

#19 Oj, någon annan än jag som inte har någon köksfläkt, trodde jag var den enda… och inte har jag nåt av det andra heller…..

NightPhoenix
0

Jo jag har en diskmaskin som är på sluttampen, fruktansvärt oljud, skriker gör den, den gick sönder ett tag och stod i flera månader sen fick jag ett ryck och testade då funkade den igen men dess dagar är räknade och det blir ingen ny…sen har jag en torktumlare i källaren som inte är inkopplad den har stått där i flera år…..Coturnix du har prioriterat bra….jag kommer göra lika bara jag sålt.

Coturnix
0

Det värsta är att tvättmaskinen skriker…jag VILL inte tvätta åt alla i ån. DET är att ta i i överkant. Man skulle kunna göra något där också men det är orimligt med tanke på barnen. 

Nä nu går jag ut och ser om månen syns! ;)

/…skaffa en plan… kanske,,,/

Astrina
0

Otroligt fin måne Coturnix! Och så är det ju alltid skönt att höra att man inte är ensam om sina prioriteringar… fast jag saknar iofs kameran oxå…

Coturnix
0

# 24 Va? Har inte du heller ngn köksfläkt? Hurra hurra…jag har en kamera…jag har en kamera…fy tänk om den går sönder….igen

Hej och hoppas att alla har sol!

NightPhoenix
0

#23 Jag får slå på min tvättmaskin för att den ska starta så den är nog snart slut också den glömmer tömma vattnet ibland, jättekul när man öppnar luckan ha ha ha….nej det är totalt orimligt att du ska stå i ån och tvätta åt allihopa. Vi får flytta ihop hela högen och skramla till en tvättmaskin *s*

Astrina
0

Mjo..köksfläkten har jag, den låter som en tvåtaktsmotor.. Det ger en konstig känsla, antingen att jag åker träbåt eller jaa?? Nåt motorfordon kanske…

Coturnix
0

Nu är det lite svårt att se och jämföra bilden med månkartan men jag tror att det kan vara dessa vi ser! Namnen är så poetiska tycker jag! Så även om det inte är helt rätt så är namnen talande!

BiGavia
0

Ja, tänk sådana namn skulle vi ha på jorden också

Vandra i Ljus å SkönhetFlört