Tidigare liv?
Hej, det är så att jag så fort det blir kallt blir väldigt deprimerad och när det blir snö vill jag bara gråta. Jag har aldrig gillat vintern och varje år längatr jag efter medelhavets värme, den dammiga doften från bergen, gröna växter och vackra blommor. Kan det va så att jag under något av mina tidigare liv bott vid medelhavet och att jag nu känner en skanad efter mitt förra hem?
det kan de säkert vara.
jag är lika dan jag..
är du vattuman tro^^
men de kan jue också vara tidigare liv då jag sägs ha varit en egyptisk kvinna ^^
Det är väl rätt normalt häruppe i NOrden kan jag tro, speciellt om man INTE är utomhus de få timmar vi har ljust.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Jag också vattuman och det känns som om jag har varit prästinna i något land vid medelhavet

jag har varit hos ett medium som berättade om mina tidigare liv. Det intressanta var att jag hetat antingen christian eller liknande i varje liv och i det senaste bodde jag i England och hette christine. I detta livet heter jag kristina i andara namn. Jag hade mer ont av vintern förr än vad jag har idag. Jag gillar alla årstiderna ..kram tindra