Häxor iFokus

Häxor

Etikett: köp-sälj
Läst 1208 ggr
Linda-Lou
1

Ask med pentagram i shesamträ!

Helt ny. Kan användas till att ha små smycken eller andra saker i. Tex: ingredienser till olika formler. Har kostat ca 200 kr.

Pris: 120 kr

Frakt: 30-44 kr beroende på var den skickas.

Coturnix
1

-Hur många vaktelägg vill du ha för den asken?

Linda-Lou
1

Hm…Jag behöver inga såna. Men tack snälla iaf=) Kan du erbjuda något annat?

Linda-Lou
1

Något som är bra för lusten kanske…

Coturnix
1

-Vaktelägg ÄR utmärkta för lusten!!!;)

[trumman]
1

Helt sant! Förr kallades äggulan nämligen för "kåtkula" av samma anledning.

2 kåtkulor i ett glas sprit skulle förtäras en stund innan älskog, det hjälpte som till!

Gammal botekonst det där.

Linda-Lou
1

Låter lite äckligt! Men jag tänkte en hopblandad kur=)

isnornin
1

Coturnix… ja dina vaktelägg är rent av magiska! (har alla skalen hela i bra förvar!)

MVH Isnornin

[trumman]
1

Ja, ägg + sprit = hopblandad kur!

Linda-Lou
1

Okej men jag är lite kräsmagad, om äggen är gamla menar jag. Det finns kanske något annat man kan få, som man inte förtär utan sätter på lokala ställen där det ska fungera som erogena zoner. Eller något te man kanske dricker? Det behöver ju inte kosta så mycket bara tanken är god och man kan byta.

Coturnix
1

(#9 Ok. jag förstår vad du menar, men vakteläggen från "mina" japanska vaktlar är ju givetvis dagsfärska/nyvärpta.)

Det blir spännande och se vad det finns för roliga bra extroverta medel!!!:)

Linda-Lou
1

#10: Men då så! Men du bor säkert långt ifrån mig. Annars tar jag gärna emot din gåva i utbyte mot att du får min=) Jag bor i Västerås…

[trumman]
1

Tja, modet nu verkar ju vara dyra lyxinpackade flaskor med inget annat än vanlig olivolja + chillifruktsaft i.

Hettar inte mannen/kvinnan till det för nån kanske man kan smeta på sig sån där dynga.

Hjärnan, som är den största erogena zonen, är iofs lite svårinkletad ;) men man kan ju försöka om man själv saknar partner som kan tända en.