Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1019 ggr
Hias
0

Älskar att få pyssla me gammla möbler.

Tänkte höra om de är fler än jag som kan känna mycket för visa gammla möbler???? Mitt altarbord är ett bort som är snidat från början av 1900 talet och just nu i kväll så har jag precis klätt om en gammal stol från ungefär samma tidsepok.

Har även andra gammla möbler i mitt hem som jag bara kan känna så otroligt för/ Hias

BranDuir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt altare är en gammal talarstol/predikstol från ett bönehus….so nu äntligen tjänar ett högre syfte…*S**S**S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ceriadwen
0

Åh! Får man lov att fråga var du har fått tag på din vackra Cernunnos-staty? *blink blink*

Hennum
0

jag tycker oxå om gamla möbler. jag tycker om allt som är gammalt. känns speciellt att hålla i de sakerna och tänka på den som gjort dom för "länge sen". fast äger väl inte så mycket gamla grejer :P gamla möbler kan lixom kosta mer än ikea skräp på loppis. ^^

vilket fint altare!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

BranDuir
0

#2 tack…den är en av nio gjorda, fick den genom Laila Wiberg , may she walk happily in the summerlands everafter, 1997….det roliga är att alla nio liknar sin ägare på pricken, utan att konstnären har sett oss….

#3 tackar…det ändras emellanåt….*S* dock är alltid Cernunnos mittpunkten…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ceriadwen
0

#4 Vad häftigt! :-) Så kan det gå.

Jag gjorde en faun i keramik när jag gick på gymnasiet och den blev så lik min pappa i ansiktet att jag var tvungen att ge den till honom. Bara en liten anekdot, haha.