Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1131 ggr
[[Theridion]]
0

slumpen??

jag vet att detta kanske låter lite fånigt men jag låg och halv sov efter att jag och mitt ineboende haft en egen liten "renings ritual" och så kännde jag det där jäkla nikotin begäret komma smygandes.
Jag visste att ciggen va slut men ja tänkte intensivt på hur jag skulle kunna få tag på en enda cigg.
Nu kommer det underliga helt plötsligt hör jag en röst som säger till mig att gå och kolla på ett specielt ställe. nämligen bakom en av kattlådorna..
Och tro det eller ej det låg en cigg där..

Det är sant och jag vet att det låter barnsligt.
nån som kan förklara vad de va som hände????

väldigt tacksam för svar

// en väldigt förvirrad T

[[Theridion]]
0

hjälp nån???

lightseeker
0

hm, vad det var som hände: du längtade efter en cigg och du hittade en cigg.

Jag känner inget förvirrat över det, så jag kan tyvärr inte förklara det för dig.

[[Theridion]]
0

nej att jag faktiskt hörde någon säga exakta platsen vart den låg..
visst skulle de låta lite mindre "fjantigt" om de var nått jag tappat bort eller liknande. men jag vill få reda på vad eller vem de va som talade…

Hennum
0

kanske du själv som minns att det har trillat ned en cigg där nån gång eller så, och så kommer det fram när du verkligen anstränger dej.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

varulven
0

jo jag är inne på samma som hennum. Du har tappat en cigg där förut eller så har du vid något tillfälle sett den där och lagrat informationen långt bak nånstans och sen när begäret kom så plockade du automatiskt fram informationen :)

[[Theridion]]
0

ja så kan de möjligen vara :)
men lite roligare om man hade en personlig cigg guide ^^Cool